Pierwsze dwa modele, to chrono lotnicze i morskie. Co do lotniczego - sprawa jest jasna, będzie to zegarek dedykowany PZL.37 Łoś. Co do morskiego - nie mamy jeszcze do niego historii, jestesmy otwarci na wasze pomysły (przy okazji, dziękuje Zinajdzie który cyklicznie podsyła nam swoje przemyślenia, co jest dla nas bardzo miłe i chętnie po nie sięgamy!)
Uploaded with ImageShack.us
Drugi model to nasza wariacja na temat - złagodzilismy projekt Dzika i Sokoła poprzez zastosowanie klasycznych uszu o sporym wydlużeniu. Projekt ten miał mieć obniżone do 100 WR, i był rozważany jako wersja automatyczna i manual.
Uploaded with ImageShack.us
O ile pierwsze z pewnością będą dostepne w 2013, o tyle ten drugi model - zobaczymy. dwa chrono w roku to chyba lekka przeginka by była
Pies czy kot?: kot
Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 1136 Skąd: Szczecin
#294 Wysłany: 2014-02-20, 11:08
ALAMO napisał/a:
Koperta właśnie poszła do produkcji, jeśli to cię zainteresuje
Alamo, trochę sie pogubiłem w temacie Autochronu - mógłbyś coś więcej powiedzieć kiedy wstępnie, optymistycznie patrząc w przyszłość, chronografy w wersji stylistycznej DzikiSokól oraz/lub Foka-Otago mogą być gotowe? Oba mi się podobają, nie mniej jednak funduszy raczej starczy na jeden, więc kiedy?
Ostatnio zmieniony przez kopeć 2014-02-20, 11:10, w całości zmieniany 2 razy
Z Autochronem powstał poważny problem natury logistycznej.
Sea Gull wstrzymał produkcję mechanizmu ST1940. Z nieoficjalnych źródeł wiemy, że powodem tego jest fakt iż miał to być mechanizm wykonany na czyjeś indywidualne zamówienie, tymczasem się "rozprzestrzenił" i zrobiła się awantura. Oznacza to, że jedynym realnie dostępnym na rynku mechanizmem pozostał 3LZ z Szanghaju lub 8850 z Liaoling - oba to klony V7750, majace zupełnie inne wskazania. Czyli, projekty już rozrysowane, o ile nie chcemy ich wywalić do kosza, musimy przerobić na klasyczne ST19, a do projektu chronografu mechanicznego opracować od nowa projekt i dokumentację pod mechanizmy analogiczne do V7750.
W tej chwili, kończymy dokumentację koperty od Tokkotaia zmodyfikowanej do potrzeb ST1901. Natomiast uniwersalna koperta 42 mm dla ST1940, której plany i projekt są gotowe u nas od roku - pójdzie de facto do kosza
kopeć, ten projekt jak widzisz właśnie się rozpoczął, koperta wzór Kostka pojechała już do fabryki w celu przygotowania prototypów.
_________________
Ostatnio zmieniony przez ALAMO 2014-02-20, 11:20, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach