1) Sklep faktycznie ma niezbyt przyjazny użytkownikowi interfejs - ale da się wytrzymać
2) Po zakupie dostaje się namiary na osobę z działu handlowego, która jest kontaktem w dalszych zakupach
3) Mailem dostajemy fakturę, na której od razu jest numer trackingu
4) W momencie dokonania zakupu płacimy kartą kredytową (brak możliwości skorzystania z paypala). Rachunek karty jest obciążany kwotą zakupu powiększoną o koszty transportu. Standardowo można wybrać EMS, brak możliwości wyboru Registered Airmail. Tę opcję trzeba zakomunikować w formularzu kontaktowym. Wysłałem dodatkowo maila do działu handlowego, żeby mieć pewność - nie było problemu z jej uwzględnieniem. Po finalnym wystawieniu faktury karta jest finalnie obciążana kwotą z mniejszym kosztem przesyłki, a poprzednia blokada jest stornowana.
5) Przesyłka trochę idzie, ale dotarła cała i zdrowa
6) Zaliczyłem reklamację! Jeden z zestawów wskazówek został źle skompletowany i dostałem zamiast dwu wskazówek niebieskich - jedną niebieską, drugą srebrną. Grzecznie poinformowałem o tym mój kontakt, załączając fotkę. Następnego dnia poinformowali mnie, że wysyłają poprawny komplet priorytetem. Dotarł po niecałym tygodniu - wszystko OK.
Podsumowując - nie miałem z zakupami najmniejszego problemu. Można by się zastanowić nad próbą namówienia ich na wysłanie niewielkich zakupów zwykłym listem, co wyszłoby o wiele taniej, ale być może nie chcą się w to bawić. Z drugiej strony... przesyłka za parę USD, a koszt przesyłki 20 USD...
Podsumowując - polecam.
_________________ ...all we do is eliminate our future with the things we do today.
Money is our incentive now so that makes it okay.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach