Podsumuję jeszcze raz zakupy u Frei'a:

1) Sklep faktycznie ma niezbyt przyjazny użytkownikowi interfejs - ale da się wytrzymać
2) Po zakupie dostaje się namiary na osobę z działu handlowego, która jest kontaktem w dalszych zakupach
3) Mailem dostajemy fakturę, na której od razu jest numer trackingu
4) W momencie dokonania zakupu płacimy kartą kredytową (brak możliwości skorzystania z paypala). Rachunek karty jest obciążany kwotą zakupu powiększoną o koszty transportu. Standardowo można wybrać EMS, brak możliwości wyboru Registered Airmail. Tę opcję trzeba zakomunikować w formularzu kontaktowym. Wysłałem dodatkowo maila do działu handlowego, żeby mieć pewność - nie było problemu z jej uwzględnieniem. Po finalnym wystawieniu faktury karta jest finalnie obciążana kwotą z mniejszym kosztem przesyłki, a poprzednia blokada jest stornowana.
5) Przesyłka trochę idzie, ale dotarła cała i zdrowa
6) Zaliczyłem reklamację! Jeden z zestawów wskazówek został źle skompletowany i dostałem zamiast dwu wskazówek niebieskich - jedną niebieską, drugą srebrną. Grzecznie poinformowałem o tym mój kontakt, załączając fotkę. Następnego dnia poinformowali mnie, że wysyłają poprawny komplet priorytetem. Dotarł po niecałym tygodniu - wszystko OK.

Podsumowując - nie miałem z zakupami najmniejszego problemu. Można by się zastanowić nad próbą namówienia ich na wysłanie niewielkich zakupów zwykłym listem, co wyszłoby o wiele taniej, ale być może nie chcą się w to bawić. Z drugiej strony... przesyłka za parę USD, a koszt przesyłki 20 USD...

Podsumowując - polecam.