Kilka miesięcy temu wygrzebałem z wiaderka "Glaszete" w werkiem 75. Ów GUB chodzi znakomicie, jednak ma luźny wahnik, który prawie obija o balans. Wystarczy lekko docisnąć, żeby go dotknął. Czy ktoś z Koleżeństwa może orientuje się, czy bardziej wyciera się panewka łożyska ślizgowego (wtedy będę szukał wahnika do samodzielnej wymiany), czy wałek (wtedy oddam do majstra)?
Oto i werk:
Jacek. Klon Właściciela Kilku Fabryk Ryżu Sfermentowanego.
Pomógł: 99 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 15379 Skąd: że by...
#2 Wysłany: 2012-02-16, 14:46
Przeważnie tulejka w wahniku i zawleczka, ale często też ośka.
W ogóle sprawdż, czy ośka nie jest złmana u podstawy - to w GUBach bardzo częste.
Pies czy kot?: kot Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 2964 Skąd: Sosnowiec
#3 Wysłany: 2012-02-16, 15:03
Starczy zdjąć wahnik i obejrzeć, co się wytarło. Wytarta ośka zaraz rzuci się w oczy, a majstrowi możesz zawsze dać zegarek w dwóch kawałkach, jak ci się nie będzie chciało składać
_________________ Ну, погоди!
Jacek. Klon Właściciela Kilku Fabryk Ryżu Sfermentowanego.
Pomógł: 99 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 15379 Skąd: że by...
#4 Wysłany: 2012-02-16, 15:45
Jeśli wytarcie ośki jest widoczne, to na 99% tuleja wahnika też jest do wymiany. Oś jest pieruńsko twarda, co zresztą jest główną przyczyna pękania jej podstawy.
J.
Ostatnio zmieniony przez Jacek. 2012-02-16, 15:46, w całości zmieniany 1 raz
planar [Usunięty]
#5 Wysłany: 2012-02-16, 15:56
Zrobiłem, jak Kumotrzy podpowiedzieli. Nie zauważyłem wytarcia na ośce, ani tego, żeby latała. Zatem wygląda na tuleję do wymiany. I udało mi się nawet złożyć zatem do majstra pójdzie w całości.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach