#1 Wysłany: 2019-01-12, 23:42 Otwarcie sporu na Aliexpress
Pozostały mi 3 dni do końca ochrony, a przesyłki wciąż nie ma chociaż wyleciała z Chin 22.11 więc już pewnie nie dotrze. Jak mam otworzyć spór? Bo przechodzę do tej opcji, następnie wybieram "Refund only", zaznaczam, że nie otrymałem przesyłki i pojawia mi się wiadomość dotycząca sprawdzenia trackingu i przejścia do niego. Nie ma natomiast możliwości otwarcia tego sporu... Ktoś to już przerabiał?
_________________ "Mam bardzo nieskomplikowany gust. Zawsze zadowala mnie najlepsze". Oscar Wilde.
Goman, tylko jak mam to zrobić skoro w momencie gdy zaznaczam opcję, że przesyłka nie dotarła znikają mi wszystkie możliwości przejścia dalej. Jest tylko możliwość przejścia do trackingu, który mnie informuje, że przesyłka opuściła kraj wysyłki.
[ Dodano: 2019-01-13, 00:12 ]
wygląda to tak:
I w ogóle jak mogę złożyć spór na całe zamówienie, a nie na każdą rzecz z osobna? Nawet jak zaznaczę wszytskie i klikam "otwórz spór" to i tak się otwiera dla pojedynczego przedmiotu...
_________________ "Mam bardzo nieskomplikowany gust. Zawsze zadowala mnie najlepsze". Oscar Wilde.
Ostatnio zmieniony przez Michał 2019-01-13, 00:14, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach