Pies czy kot?: pies Pomógł: 114 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 12934 Skąd: Opole
#80 Wysłany: 2017-01-05, 18:57
Kupiłem zegarek w stanach na zatoce. Chciałem zapłacić kwotę za pomocą paypal z wysyłką na mój adres polamera w stanach. Dodałem dodatkowy adres wysyłki. Dodałem go przy dokonywaniu płatności przez ebay - zapłaciłem i dupa. Kasa z paypala nie zeszła, przedmiot nie ma statusu opłacony bo podobno nie zapłaciłem za wysyłkę (w stanach jest darmowa) Kurna - miał ktoś taką akcje?
Pies czy kot?: pies Pomógł: 114 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 12934 Skąd: Opole
#82 Wysłany: 2017-01-05, 19:49
Fazi napisał/a:
Dziwne A może jednak nie zaznaczyłeś właściwego adresu, nawet wcześniej go wpisując (jest tam polecwyboru adresu, jeśli jest ich kilka)
Ano zaznaczyłem.... Teraz mnie anulowano płatność i teoretycznie mogę raz jeszcze zapłacić... Na polskiej stronie mam jeszcze opcje poproś o podanie łącznej kwoty do zapłaty...
pasti Właściciel Krajowego Kartelu Ryżowego japoński kwarcownik
Pies czy kot?: kot Pomógł: 43 razy Wiek: 45 Dołączył: 25 Cze 2011 Posty: 4528 Skąd: Bydgoszcz
#85 Wysłany: 2017-01-31, 20:23
Poradźcie co robić.
09.01.2017 wysyłałem zegarek w wersja "Paczka 24" z zaznaczonym ubezpieczeniem do 50.000 PLN z tym, że nie była to przesyłka z podaną wartością.
Zwykle takie przesyłki w max 2 dni robocze są u adresata. Ta niestety utknęła wg trackingu w WER Wrocław.
13.01. złożyłem pisemną reklamację i do dziś (18 dni) zero odzewu. Po drodze wysłałem ponaglenie na podanego na poczcie maila dot. reklamacji i też nic. W placówce pocztowej mówią mi, że nic nie mogą sprawdzić i że mam czekać...nie wiadomo jak długo
Paczka pewnie się już nie znajdzie, ale chciałbym dostać zadośćuczynienie z tyt. ubezpieczenia. Ale najpierw powinienem chyba dostać jakieś informację dotyczącą mojej reklamacji.
Macie jakieś sugestie co dalej robić?? Może ktoś przerabiał na poczcie taki temat
_________________ World Wide Watches
Z_bych Koneser chińskiego majeranku Morda Zdradziecka
Ostatnio się trochę szarpałem. Opisałem dokładnie problem na
skargi@poczta-polska.pl
z pytaniem co powinienem robić. Po dwóch dniach dostałem odpowiedź z instrukcją pełną.
Spróbuj, może pomoże.
Po drugie złóż od razu oficjalną reklamację. Czas już chyba upłynął.
Ostatnio zmieniony przez Z_bych 2017-01-31, 20:40, w całości zmieniany 1 raz
pasti Właściciel Krajowego Kartelu Ryżowego japoński kwarcownik
Pies czy kot?: kot Pomógł: 43 razy Wiek: 45 Dołączył: 25 Cze 2011 Posty: 4528 Skąd: Bydgoszcz
#87 Wysłany: 2017-01-31, 21:03
Z_bych napisał/a:
Ostatnio się trochę szarpałem. Opisałem dokładnie problem na
skargi@poczta-polska.pl
z pytaniem co powinienem robić. Po dwóch dniach dostałem odpowiedź z instrukcją pełną.
Spróbuj, może pomoże.
Po drugie złóż od razu oficjalną reklamację. Czas już chyba upłynął.
Dzięki Zbyszek za odpowiedź.
Oficjalną reklamację złożyłem 13.01. teraz mam złożyć kolejną??
A maila wysyłałem na: skargi@gdansk.poczta-polska.pl 20.01.
_________________ World Wide Watches
Z_bych Koneser chińskiego majeranku Morda Zdradziecka
Pies czy kot?: pies Pomógł: 43 razy Wiek: 44 Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 11496 Skąd: Łódź
#90 Wysłany: 2017-02-01, 09:21
pasti, no nie wiem jak to dokładnie jest ale pani Kierownik na poczcie kiedyś mi mówiła że ubezpieczenie raczej działa w przypadku uszkodzenia przesyłki/rzeczy w niej zawartej i wtedy na podstawie dokumentów, np. faktury e.t.c., dostajesz odszkodowania w zależności od wyceny zniszczeń.
W przypadku zadeklarowanej wartości, masz większe szanse na uzyskanie pełnego zwrotu kasy z deklaracji.
I warto pamiętać aby dość dokładnie opisywać zawartość przesyłki, najlepiej dokładny model rzeczy czy nawet nr. fabryczny przedmiotu a nawet nr. faktury danej zawartości.
No i coś jest na rzeczy, bo w przypadku paczki24 ubezpieczenie na 50000 zł. kosztuję 1 zł. a deklaracja wartości może być maksymalna na 20000 i kosztuję 597 zł.
Fajnie jakby Ktoś opisał swoje doświadczenia w tej sprawie
Ostatnio zmieniony przez tomaliusz 2017-02-01, 09:21, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach