Poprzedni temat «» Następny temat
RODO
Autor Wiadomość
Toyota 
Prezes Uncle Bens'a
WhiskyBetaTester


Pies czy kot?: kot
Wiek: 46
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 6679
Skąd: North
 #1  Wysłany: 2018-05-23, 15:28   RODO

Jak wiadomo startuje to ustrojstwo 25 maja 2018

Do adminów, https://poezja.org/utwor/161796-dostosowanie-forum-do-wymog%C3%B3w-rodo/

i http://www.rp.pl/artykul/...-osobowych.html
Ostatnio zmieniony przez Toyota 2018-05-23, 15:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
agaron 
Właściciel Krajowego Kartelu Ryżowego


Pies czy kot?: kot
Wiek: 46
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 5339
Skąd: Podkarpacie
 #2  Wysłany: 2018-05-23, 20:08   

Co do tego drugiego linku, to teraz po wprowadzeniu RODO nie trzeba rejestrować zbiorów danych. Teraz trzeba prowadzić rejestr czynności przetwarzania danych.
_________________
Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem...
 
 
Toyota 
Prezes Uncle Bens'a
WhiskyBetaTester


Pies czy kot?: kot
Wiek: 46
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 6679
Skąd: North
 #3  Wysłany: 2018-05-24, 09:38   

Fora chyba do tego nie będą uwzględniane, znaczy zwolnione. Gros użytkowników nie podaje prawdziwych danych. No chyba że IP użytkownika będzie brane pod uwagę.
 
 
arek314 
Właściciel Pola Ryżowego


Pies czy kot?: kot
Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 2946
Skąd: Warszawa
 #4  Wysłany: 2018-05-24, 10:11   

Ale nie kojarzę maila ze sklepu GG, gdzie mam konto :D
_________________
A wristwatch plays a very important role for a true gentleman. As he lifts the watch in front of his face to apparently check the time - he can also surreptitiously use his other hand to make sure his fly zip is closed.
 
 
Dorian06 
King of chinese maierans
Prezes KSF


Pies czy kot?: kot
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 29380
Skąd: KrK
 #5  Wysłany: 2018-05-24, 14:58   

hmmm Jak płacimy Sylwkowi za zlot to Jego RODO obowiazuje :?:


:))
_________________
Apa13 napisał/a:
Lenistwo to cecha ludzi zaradnych. Zamiast wziac sie do dziela, wola myslec jak ulatwic sobie prace, czy ją ominąć pifko