Kto jak kto - ale my nie musimy się martwić o reputację jeśli chodzi o utrzymywanie limitacji
_________________ Bo każdy z nas ma tu jakąś swoją niszę. Jeden lubi kwarce, inny vintage. Inny tworzy tarcze sygnowane swoim inicjałem. I piękno pasji polega na tym, że wszyscy się tu mieszczą i wszyscy wzajemnie swoją pasję szanują.
Podoba mi się. Do niczego nie zgłaszam obiekcji w ramach wymiany poglądów. Widać, że włożony jest namysł nad projektem włącznie z rozwiązaniem hand systemu. Niby duży ale lotnik więc się broni.
sanik, sprawdź jakie wskazówki ma zegar pokładowy AN2
_________________
Jacek. Klon Właściciela Kilku Fabryk Ryżu Sfermentowanego.
Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 15379 Skąd: że by...
#37 Wysłany: 2014-09-19, 22:19
sanik napisał/a:
zegarek zapowiada się świetnie, ale wskazówki mi nie pasują do niego, no ale to rzecz gustu
Po tej stronie żelaznej kurtyny zegar lotniczy to był ACzS. A ów miał właśmie takie wskazówki. Dyskusyjny może być tylo sekundnik - wskazówki totalizerów w ACzS-1 były inne - ale tam tarczki chrono były wielkości połowy tego zegarka.
G.
Łotak wyglonda:
Ostatnio zmieniony przez Jacek. 2014-09-20, 10:54, w całości zmieniany 1 raz
Mirek, a odpowiadając tutaj na twoje pytanie z Fejsbunia
Spośród mniej-więcej 18500 wyprodukowanych Antków, 12 000 powstało w Mielcu. To jest polski samolot i basta
_________________
Jacek. Klon Właściciela Kilku Fabryk Ryżu Sfermentowanego.
Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 15379 Skąd: że by...
#44 Wysłany: 2014-09-21, 13:10
I zupełnie nie rozumiem czemu PZL zakończył produkcję, zamiast przekazać np Cepelii
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach