Pies czy kot?: pies Pomógł: 42 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Mar 2013 Posty: 9239 Skąd: Piekło
#1 Wysłany: 2014-07-26, 13:11 sklep Damast i Monster
Rok temu kupiłem w owym sklepie Mosntera. Kilka tygodni temu w zegarku przestała działać zmiana daty, tj. zegarek samoistnie nie zmienia dnia tygodnia ani liczby kolejnych dni. Czasami trafia w pół indeksu.
Zareklamowałem (zegarek jest jeszcze rok na gwarancji)
Otrzymałem zegarek po przeglądzie z opisem, iż w owym wszystko jest ok.............nie jest, ponieważ dalej nie zmienia daty lub trafia w połowę indeksu.
Sprzedający pisze: „Zegarek który Pan do nas przesłał był całkowicie sprawny i był wielokrotnie testowany pod kątem zmiany dat. Toteż reklamacja nie została uznana.
Zmiana dat odbywa się samoistnie, powoli w godzinach 10 - 4.
Data dni tygodnia jest dwujęzyczna - i zmienia się dwukrotnie. Proszę się zapoznać z instrukcją obsługi, która była dołączona do zegarka.
Jeżeli chce Pan "naprawiać" sprawny zegarek, to tylko na swój koszt. „
Co robić.................................użerać się dalej ze sprzedającym, ponieważ towar jest na gwarancji, czy odpuścić.
Pozdrawiam
_________________ Bądź dla siebie latarnią, która oświetla twą drogę i nie poszukuj światła poza sobą
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach