Poprzedni temat «» Następny temat
Skradziona/zaginiona Foka nr 55/111
Autor Wiadomość
Fazi 
Kulis Reloaded


Pies czy kot?: pies
Pomógł: 65 razy
Wiek: 59
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 34995
Skąd: Polska Pd. B
 #76  Wysłany: 2013-05-21, 20:16   

Iks napisał/a:
U rzecznika byłeś?

Rzecznik - to nie jest zły pomysł - mnie kiedyś bardzo pomógł w uzyskaniu odszkodowania od osławionego i upadłego już na szczęście biura podróży Open Travel, za nieudane wczasyna Krecie...
_________________
Pozdrawiam
Krzysiek/Fazi64

____________________________________
...Ruski trollu - idi na ch.j...
Ostatnio zmieniony przez Fazi 2013-05-21, 20:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Michał
Klon Właściciela Pola Ryżowego


Pomógł: 67 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 14362
Skąd: KR
 #77  Wysłany: 2013-05-21, 20:19   

Mi kiedyś pomógł w odzyskaniu pieniędzy za telefon, który kilkakrotnie wracał z naprawy gwarancyjnej i za każdym razem nienaprawiony.
_________________
"Mam bardzo nieskomplikowany gust. Zawsze zadowala mnie najlepsze". Oscar Wilde.
 
 
JohnSmith 
Starszy Ryżowy


Pomógł: 7 razy
Wiek: 59
Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 826
Skąd: Gdynia
 #78  Wysłany: 2013-05-21, 20:45   

Michał napisał/a:
No i qwa od piatku nie potrafia mi jednoznacznie odpowiedziec... Dzis dostalem info, ze "Reklamacja jest nadal rozpatrywana" facepalm

Dzisiaj wieczorem zabieram sie za dokladne opisanie calej sytuacji, razem z zadaniem odszkodowania.


Zachowaj spokój, jest coś takiego jak: "czas rozpatrzenia reklamacji" i nie jest to "natychmiast". cool
_________________
John Smith
 
 
Iks 
Klon Właściciela Krajowego K. Ryżowego


Pomógł: 136 razy
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 16357
Skąd: Inąd
 #79  Wysłany: 2013-05-21, 21:57   

Cytat:
Iks, ale po co do rzecznika?


No po to on jest, żeby w takich sprawach pomagać, doradzać, napisać pismo, podać paragrafy ;) Toć to nic nie kosztuje ;)
_________________
YDHTSAF IYDWT TGAGW OYW
 
 
Michał
Klon Właściciela Pola Ryżowego


Pomógł: 67 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 14362
Skąd: KR
 #80  Wysłany: 2013-05-21, 22:09   

Iks napisał/a:
Toć to nic nie kosztuje


Nie do końca. Niestety aktualnie w Krakowie rzecznik przyjmuje w takim miejscu i w takich godzinach, że kosztuje to sporo czasu. Na dzień dzisiejszy mam taki młyn w pracy związany z implementacją nowych funkcjonalności w systemie, że nie mam szans na dzień wolnego... i ten stan rzeczy niestety może potrwać. Mam co prawda zaplanowany dzień wolnego na 31.05, ale z własnego doświadczenia wiem, że na jednej wizycie się nie kończy. Najpierw jest rozmowa z asystentami, dopiero oni po zapoznaniu się ze sprawą umawiają wizytę u prawnika etc. Oczywiście, jeśli do tej pory się nic nie wyjaśni - z pewnością się tam udam. :)
_________________
"Mam bardzo nieskomplikowany gust. Zawsze zadowala mnie najlepsze". Oscar Wilde.
 
 
JohnSmith 
Starszy Ryżowy


Pomógł: 7 razy
Wiek: 59
Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 826
Skąd: Gdynia
 #81  Wysłany: 2013-05-21, 22:11   

Michał napisał/a:
Iks napisał/a:
Toć to nic nie kosztuje


Nie do końca. Niestety aktualnie w Krakowie rzecznik przyjmuje w takim miejscu i w takich godzinach, że kosztuje to sporo czasu. Na dzień dzisiejszy mam taki młyn w pracy związany z implementacją nowych funkcjonalności w systemie, że nie mam szans na dzień wolnego... i ten stan rzeczy niestety może potrwać. Mam co prawda zaplanowany dzień wolnego na 31.05, ale z własnego doświadczenia wiem, że na jednej wizycie się nie kończy. Najpierw jest rozmowa z asystentami, dopiero oni po zapoznaniu się ze sprawą umawiają wizytę u prawnika etc. Oczywiście, jeśli do tej pory się nic nie wyjaśni - z pewnością się tam udam. :)


Próbowałeś e-mailem? cool
_________________
John Smith
 
 
Michał
Klon Właściciela Pola Ryżowego


Pomógł: 67 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 14362
Skąd: KR
 #82  Wysłany: 2013-05-22, 14:22   

Otrzymałem właśnie telefon z Inpostu z Działu Reklamacji.

Na dzień dzisiejszy paczka jest zaginiona. Pan Jan, który według wsparcia technicznego odebrał moją przesyłkę - tak naprawdę odebrał tylko swoją, otrzymałem błędną informację. W ciągu 30 dni od zeszłego piątku mają mi udzielić odpowiedzi na pierwszą reklamację po tym jak przeszukają cały paczkomat oraz ich oddział w Zielonej Górze. W momencie jeśli paczka pozostanie zaginiona otrzymam pismo z potwierdzeniem oraz informację jakie dokumenty powinienem przesłać w celu wypłaty odszkodowania.
_________________
"Mam bardzo nieskomplikowany gust. Zawsze zadowala mnie najlepsze". Oscar Wilde.
 
 
Apa13 
Klon Sprzedawcy Ryżu
Artur


Pies czy kot?: pies
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 9080
Skąd: Polska
 #83  Wysłany: 2013-05-22, 14:29   

Mam nadzieje, że się dobrze skończy.
Ostatnio zmieniony przez Apa13 2013-05-22, 14:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Svedos 
Dobry Mod



Pomógł: 90 razy
Wiek: 62
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 31014
Skąd: Zielona Góra
 #84  Wysłany: 2013-05-22, 14:30   

Ja też.
_________________
 
 
Szymon
[Usunięty]

 #85  Wysłany: 2013-05-22, 14:56   

Michał napisał/a:
dzień dzisiejszy

Widzę zblizającego się niedźwiedzia ;)

A w kwestii zaginionej Foki, to pojawiła sie iskierka nadziei. Życzę pomyślnego zakończenia :)
 
 
Michał
Klon Właściciela Pola Ryżowego


Pomógł: 67 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 14362
Skąd: KR
 #86  Wysłany: 2013-05-22, 15:07   

Plan jest taki, ze mam przygotowana reklamacje zwrotna z zadaniem wyplaty odszkodowania, teraz jedynie czekam na potwierdzenie od nich, ze przesylka jest zaginiona. Szkoda tylko, ze ma to trwac 30 dni, poniewaz jesli oni nie maja Foki to czas dziala na moja niekorzysc w kwestii odzyskania tego egzemplarza.
_________________
"Mam bardzo nieskomplikowany gust. Zawsze zadowala mnie najlepsze". Oscar Wilde.
 
 
Rudolf 



Pomógł: 112 razy
Wiek: 46
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 37156
Skąd: Bone China
 #87  Wysłany: 2013-05-22, 15:12   

Michał, czasem firmy zmieniają ten okres 30 dni na 14 dni gdy nie mają przesłanek na pozytywne rozwiązanie sprawy .
_________________

 
 
Fazi 
Kulis Reloaded


Pies czy kot?: pies
Pomógł: 65 razy
Wiek: 59
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 34995
Skąd: Polska Pd. B
 #88  Wysłany: 2013-05-22, 15:37   

Szymon napisał/a:
Michał napisał/a:
dzień dzisiejszy

Widzę zblizającego się niedźwiedzia ;) ...

Czasami już mi sie po prostu nie chce... facepalm facepalm
_________________
Pozdrawiam
Krzysiek/Fazi64

____________________________________
...Ruski trollu - idi na ch.j...
 
 
Antigalacticos 
Ryżowy Długiego Marszu
...vel anticośtam...


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 932
Skąd: Silesia
 #89  Wysłany: 2013-06-18, 19:41   

Michał i jak sprawa reklamacji się zakończyła?
 
 
Michał
Klon Właściciela Pola Ryżowego


Pomógł: 67 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 14362
Skąd: KR
 #90  Wysłany: 2013-06-19, 22:24   

Jeszcze się nie zakończyła.

Aktualnie dostałem odpowiedź na moją reklamację z informacją, że przesyłka zaginęła, że przysługuje mi odszkodowanie bla bla bla, zażyczyli sobie kompletu dokumentów (reklamacji z podpisem, potwierdzenia nadania, informacji co zawierała przesyłka, dowody zakupu tychże przedmiotów, numer konta do przelewy ewentualnego odszkodowania). Dziś przesłałem do nich wszystkie te dokumenty i czekam.
_________________
"Mam bardzo nieskomplikowany gust. Zawsze zadowala mnie najlepsze". Oscar Wilde.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media modified for Przemo by joli
Wersja mobilna forum