Pominawszy wszystkie inne problemy to mialem watpliwosci co do koloru wahnika.
Sprzedajacy odpowiedzial: Wahnik jest oryginalny w 100% lecz ktoś przede mną potrzymał go za długo w ELMIE i zeszła z niego czerwona galwanka;-) TO NIE ZAMIENNIK
Dla mnie brzmi to przekonujaco, ale ja zegarkow nie serwisuje. Spotkaliscie sie z czyms takim?
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 3828 Skąd: Myszków - miasto, które wykończył kapitalizm
#3 Wysłany: 2011-03-09, 20:22
Widziałem zegarek w którym za mocny Gronal odbarwił koło balansowe, od zbyt długiego trzymania mechanizmu w czyszczarce nie powinno się nic stać, takie wybarwienia powstają, kiedy płyn jest niedostatecznie rozcieńczony.
_________________ СДЕЛАНО В СССР – najlepsze zegarki na świecie !!!
to bardzo czesta sytuacja po n-tym czyszczeniu.
Też tak się zdarza jak zegarek dostał wilgoci i jest czyszczony az znikną tego ślady.
Być może ktoś schował ten cenny zegarek metodą na "pulp fiction" i wtedy mogło go "odbarwić"
Ritter [Usunięty]
#5 Wysłany: 2011-03-09, 22:14
Czerwony kolor można uzyskać od miedzi albo molibdenu a tego to raczej gronal nie bierze. Gronal jest przecież na amoniaku by trawić czarny nagar z mosiądzu.
Jak dla mnie mechanizm był mocno zapuszczony i zostało użyte coś mocniejszego jak gronal w normalnym stężeniu. Warto zwrócić uwagę na śrubki, które noszą ślady wilgoci bardziej jak mechanizm. Co ciekawe, że te na wahniku i mostku są pordzewiałe a te "piętro" niżej na płycie naciągu już nie. Dalej, ten wahnik nie koniecznie musi być od tego mechanizmu ale też nie koniecznie nie musi. Jednak ramie zawieszenia wahnika wygląda jakby było dorobione.
Jak dla mnie to składak.
Ostatnio zmieniony przez Ritter 2011-03-09, 22:16, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach