Poprzedni temat «» Następny temat
Zegarek styl lotniczo - militarny
Autor Wiadomość
Tomek 
King of chinese maierans
Nie znam się ...


Pies czy kot?: pies
Pomógł: 317 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 28712
Skąd: ...
 #1  Wysłany: 2010-12-30, 20:38   Zegarek styl lotniczo - militarny

Panowie, rok się kończy, trzeba jakoś to uczcić :mrgreen: . A najlepiej coś kupić. Np jakiś zegarek :mrgreen: . Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie coś w stylu dwóch zegarków prezentowanych poniżej.

TW Steel model ICON.
# TW STEEL TW622
# PRECISION QUARTZ JAPAN MOVEMENT
# LUMINESCENT HANDS AND NUMERICAL HOUR MARKERS
# 316L RATED SOLID STAINLESS STEEL CASE AND BUCKLE WITH ENGRAVED TW STEEL SIGNATURE
# MINERAL CRYSTAL
# 50m WATER RESISTANT
# CASE DIAMETER IS 45mm EXCLUDING CROWN
# CASE IS 15mm HIGH
# LUG SIZE IS 22mm
# WEIGHS 106g



Drugi to Swiss Legend model Endeavor, w środku chińskie Claro 888 ze szlachetnym, alpejskim rodowodem. Szafir, 45mm średnicy, 15mm wysokość. Tego modelu na pewno nie kupię, gdyż po pierwsze primo - jest nie do kupienia, po drugie primo - marka jest taka jakaś nie teges, te "słisy" na tarczy jakoś odpychają. Ale sam zegarek b. mi się podoba i pokazuję go głównie po to, byście wiedzieli, czego mniej więcej szukam. A kopertę ma imo genialną.



BUDŻET: $200 - 300 max (z ewentualnym cłem i wysyłką), raczej kwarc, choć może być i mechanik/automat. Koperta min. 44mm, wysokość ok. 15mm (ma być duuuuży), koperta satynowana bądź szczotkowana, czarna tarcza, duże, wyraźne cyfry. Zegarek koniecznie w stylu dwóch prezentowanych powyżej, nie diver (bez obrotowego bezela z indeksami).

Dodam, że skłaniam się coraz bardziej do tego TW Steela. Cena z szippingiem to ok. 550zł (wysyłka z EU, więc bez cła). Wpadło Wam w oko lub znacie coś podobnego do tych pokazanych powyżej zegarków?
A może TW STEEL to dobry wybór, choć wg niektórych forów opiniotwórczych to marka niemalże wirtualna.
 
 
Rudolf 



Pomógł: 112 razy
Wiek: 46
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 37156