Szlifowanie koperty i inne..
Odpowiedz do tematu

: Szlifowanie koperty i inne..
Chciałbym przerobić mojego parnisa MM mini fidka w automacie. Szkiełko z ochydnie mocnym niebieskim antyrefleksem soczewkowe zamienię na high domed SW od Sternkreuz. Myślałem też o przemalowaniu tarczy i zmianie geometrii koperty. Tak by nadać jej bardziej zaokrąglony kształt, wyeliminować wszystkie kanciaste krawędzi, zredukować dość mocno wysokość uszu (generalnie tragicznie jest wykończona tak koperta parnisa). I tu mam pytanie do tych co już podejmowali się takiego manewru. Jakich pilników używaliście, a może lepiej mini dremela zakupić? Jakieś tutoriale może macie.. ? Mam też pytanie, które pewnie rozbawi część z was, a niektórzy klepną w czółko. Czy żeby wyjąć wałek z automatu trzeba najpierw zdjąć wachnik automatu, czy wystarczy go ustawić w pozycji takiej by nie przeszkadzał i wyjąć wałek jak w manualu (jak sądzę). Nie mam kompletnie doświadczenia z automatami (dodam na moje usprawiedliwienie).

:
Nie trzeba zdejmować nic, żeby wałek wyjąć.
Co do szlifowania - to powodzenia.
Koniecznie pokaż efekty.

Ja nie pomogę - na tym się nie znam zupełnie.

:
baro, widzę, że Faziego jeszcze tu nie było... ;) :D

Merytorycznie nie mam tu nic do powiedzenia - na tym się nie znam zupełnie. :))

Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem.
: Re: Szlifowanie koperty i inne..
baro napisał/a: