Wysyłkowy problem
Odpowiedz do tematu

:
Nie musisz niczego literować.
W trakcie wybierania tematu daje się "inna sprawę" (czy jakoś tak) i wtedy łączy o konsultantem.
Kilka razy to przerabiałem.

:
Woytec, i to brzmi sensownie :)) jutro rano spróbuję

:
Zamawiał ktoś coś z watchshop.com?

Ponoć paczkę mi wysłali w zeszły piątek (DHL) ale nadal nic nie otrzymałem.
Opcja wysyłki bez trackingu :facepalm:

Ile standardowo się czeka na paczkę od nich?

Ostatnio zmieniony przez rmaya 2017-02-23, 13:42, w całości zmieniany 1 raz
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.
Albert Einstein
:
Przygotuj się na dłuższe czekanie (ponad 10 dni).

:
Z_bych napisał/a:
Przygotuj się na dłuższe czekanie (ponad 10 dni).

nono nono
rmaya napisał/a:
Zamawiał ktoś coś z watchshop.com?

Ponoć paczkę mi wysłali w zeszły piątek (DHL) ale nadal nic nie otrzymałem.
Opcja wysyłki bez trackingu :facepalm:

Ile standardowo sięczeka na paczkę?

A czytałeś opcje wysyłek?
http://www.watchshop.com/delivery-policy-a26.html
Wszystko od 120 funciaków wzwyż leci DHL-em Exspress, pakowali i wysłali w niedzielę, we wtorek miałem już odebraną :)
Od 60 funciaków jakaś tania ale chyba już rejestrowana.
Poniżej 60 funciaków jest nie rejestrowana i przychodzi jako zwykły list, moja leżała na poczcie bo listonosz nie mógł wrzucić do skrzynki bo się nie mieściła :))
Taka wysyłka to termin od 5-10 dni roboczych, moja leżała na poczcie po 7 dniach roboczych od zakupu ;)
Te Expresowe były super zapakowane a ta najzwyklejsza obklejone pudełko jakimiś odpadami po starym pudełku :D

Ostatnio zmieniony przez tomaliusz 2017-02-23, 13:52, w całości zmieniany 2 razy
:
Moja była z przedziału 60-119 łabędzi ale bez opcji trackingu DHL Global Mail a więc wg ichniej strony (watchshop)
Kod:
Global Mail deliveries take 3-5 working days within Europe


Wysyłka do biura więc możliwe problemy z wielkością skrzynki odpadają.
No nic, pozostaje czekać

Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.
Albert Einstein
:
Hej
Ktoś kupował coś przez ebajowy Global Shipping Program? Zegarek kupiony 16 lutego, 18 był w centrum wysyłkowym w usa. Niby wszystko oki, czekać itp., tylko że wczoraj mi się status zmienił na "dostarczone"...tracking na ebay pokazuje wczoraj wieczór dostarczenie o 21:30, tracking przez trackyourparcel też pokazuje dostarczone, jedynie jak wejdę przez DPD.com to pokazuje, że jest w Holandii (ale do numeru paczki dodana jest literka A)LINK ...polskie DPD pokazuje, że paczka zarejestrowana w systemie i tyle...

Ogólnie to bardzo odradzam, do Polski z USA paczka przechodzi przez chyba 3 czy 4 rożne firmy, co powoduje niezły szum informacyjny...

:
ten global shiping program to raczej jest po to zebys od razu mial opłacone opłaty importowe..
ale fakt pierdolnik jest niezły bo paczki przejmowane miedzy doręczycielami zmieaniają swoje numery, poczekaj spokojnie bo to ok 2-2,5 tygodnia to zazwyczaj zajmuje

:
Ogólne założenia są takie jak mówisz, płacisz Vaty itp. i nie martwisz się o dosyłanie dokumentów itp. Jednak sam system jest po prostu źle zorganizowany, jeśli jeszcze potwierdzi się informacja z niektórych for, że firma cląca zaniża wartość (mimo, że Ty opłacasz od prawdziwej wartości) to więcej z tego nie skorzystam, a i jakiegoś paszkwila naskrobię.
Druga sprawa, że w przypadku zaginięcia paczki nie masz tak naprawdę do kogo się zwrócić z reklamacją. Sprzedający nie jest niczemu winien, ebay odsyła do przewoźnika, a przewoźnik do ebay.
Poczekam, poczekam, jednak jak wytłumaczyć, że w panelu w ebay mam, że towar jest u mnie, a naprawdę jest "cholera wi gdzie" :mad:

:
Jak kupowałeś przez paypal to nie powinno byc problemu z odzyskaniem kasy, po coś się płaci za ten pp ;)
w panelu na ebay masz ze dostarczona bo zmieniła przewoznika ktory ja odebrał, stąd amsz ze dostarczone

:
Mam nadzieję, że jest tak jak piszesz, chociaż naczytałem się, że i paypal się wypina w takiej sytuacji...

:
Czemu sie PP wypina? Nie czytaj juz o tym bo oszalejesz...jesli nie dostaniesz towarow za ktore zaplaciles przez pp to pp ma obowiazek Ci kase zwrocic i to bez laski.
Czekaj na maila o tym ze.paczka.jest w pl i ze jest w doreczeniu, jakas melisa w miedzyczasie nie zaszkodzi :P

:
Wszywka melisę poleca :D
Świat się kończy :P

rinkazki napisał/a:
... ma ktoś kod na 10% lub więcej? ...

pdrog napisał/a:
... żyję z zasadą "miej wyjebane, a będzie Ci dane"....... ;)
:
arecki napisał/a:
Czemu sie PP wypina? Nie czytaj juz o tym bo oszalejesz...jesli nie dostaniesz towarow za ktore zaplaciles przez pp to pp ma obowiazek Ci kase zwrocic i to bez laski.
Czekaj na maila o tym ze.paczka.jest w pl i ze jest w doreczeniu, jakas melisa w miedzyczasie nie zaszkodzi :P


Nie ma co już roztrząsać...czekam i będę monitorował sytuację, jak by to był parnis za garść dulków to bym był spokojniejszy, a że to mój największy (poza motocyklem) zakup w USA to żyję w stresie :P

A PP wypina się, bo tak naprawdę nie ma za bardzo od kogo odzyskać kasy, sprzedający wysłał i dotarło do centrum przepakowania, więc nie ma podstaw żeby się go czepiać, winny jest przewoźnik i tu pojawia się pytanie jakie są faktyczne deklaracje wartości przesyłek bo od tego zależy ewentualne odszkodowanie.

EDYTA: dostałem maila od DPD że przesyłka dotarła do Polski :))

Ostatnio zmieniony przez qbapiasek 2017-03-01, 20:19, w całości zmieniany 1 raz
:
Uuuufffff :!: cool pifko

Pozdrawiam
Krzysiek/Fazi64

____________________________________
...Ruski trollu - idi na ch.j...
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.