Poprzedni temat «» Następny temat
Nautica
Autor Wiadomość
Tomek 
King of chinese maierans
Nie znam się ...


Pies czy kot?: pies
Pomógł: 317 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 28712
Skąd: ...
 #1  Wysłany: 2010-03-02, 23:10   Nautica

Ktoś miał zegarek tej marki? Spać mi nie daje od wczoraj ta szpetota :

Mało brakuje, bym go kupił. Proszę szacowne grono o szybką terapię lub utwierdzenie mnie w tym zamiarze.
 
 
feleksc 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 4383
Skąd: wroc
 #2  Wysłany: 2010-03-02, 23:12   

ale ostatnio kwarce wymiataja hehhehe
mi sie podoba,jaka cena?
 
 
Rudolf 



Pomógł: 112 razy
Wiek: 46
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 37156
Skąd: Bone China
 #3  Wysłany: 2010-03-02, 23:15   

Zegarek z lini fashion podobno z USA , ale ktoś mi kiedys mówił że włoskie projekty zegarków. Obawiam sie że blisko związane z podwykonawcami za wielkim murem.
Pisze - podobno - więc nie szkaluje . moze ktoś wie coś na 100%
_________________

 
 
Tomek 
King of chinese maierans
Nie znam się ...


Pies czy kot?: pies
Pomógł: 317 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 28712
Skąd: ...
 #4  Wysłany: 2010-03-02, 23:24   

feleksc napisał/a:
ale ostatnio kwarce wymiataja hehhehe
mi sie podoba,jaka cena?

340 zetafonów plus wysyłka i cło i wata.
hotwax napisał/a:
Zegarek z lini fashion podobno z USA , ale ktoś mi kiedys mówił że włoskie projekty zegarków. Obawiam sie że blisko związane z podwykonawcami za wielkim murem.
Pisze - podobno - więc nie szkaluje . moze ktoś wie coś na 100%

Czyli b. dobre zegarki, jak zza Wielkiego Muru.

Co to jest ten Telemeter :?:
 
 
Rudolf 



Pomógł: 112 razy
Wiek: 46
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 37156
Skąd: Bone China
 #5  Wysłany: 2010-03-02, 23:28   

Czemu nie ! mają parę fajnych modeli , u nas dystrybutorem jest Tajmtrend wiec jest drogo :)
_________________

 
 
Tomek 
King of chinese maierans
Nie znam się ...


Pies czy kot?: pies
Pomógł: 317 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 28712
Skąd: ...
 #6  Wysłany: 2010-03-03, 12:49