Poprzedni temat «» Następny temat
MilitaryTime-problem z zakupem portugalca
Autor Wiadomość
witekg 
Kulis

Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 17
Skąd: Warszawa
 #1  Wysłany: 2013-07-06, 19:50   MilitaryTime-problem z zakupem portugalca

Cześć Kumotrzy.
Jako nowy pilnie czytałem forum (jak się okazało nie dość pilnie) i postanowiłem samodzielnie kupić zegarek. Początkowo miała to być Mewa M177s, ale miałem tremę przed korzystaniem z usług pośredników taobo (słaby angielski).
Na pierwszy ogień poszedł więc portugalczyk który też bardzo mi się podoba. Znalazłem go na stronie sklepu MilitaryTime. http://www.jacksontse.com...?product_id=442
Uznałem że dam radę i :
1. 16.06. dokonałem wpłaty przez PayPal
2. 17.06. MilitaryTime potwierdza otrzymanie wpłaty i obiecuje wysłanie wysłanie przedmiotu 27.06. i dosłanie tracking number

3. 30.06. Grzecznie przypominam się (bo Jakson się nie odezwał) i proszę o wysyłkę zegarka i podanie numeru przesyłki.

4. 30.06. 3 godziny po moim emailu Jakson opisał " sorry we will send this week because of no stock"
5. 6.07.(dzisiaj) dostaję kolejną wiadomość "sorry no stock for HW84, pls wait."

Prośba do Kolegów o radę co dalej robić ?
 
 
maciek
[Usunięty]

 #2  Wysłany: 2013-07-06, 19:56   

Jackson to łajza, wielkrotnie było o tym pisane. ;) Atakuj mailami i bądź dobrej myśli. :popcorn:
 
 
witekg 
Kulis

Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 17
Skąd: Warszawa
 #3  Wysłany: 2013-07-06, 20:08   

Wiem, wiem moja wina. Już po zakupie doczytałem że interesy z Jacksonem to nic dobrego, choć wcześniej z nim handlowano. Cóż, mądry Witek po szkodzie.
Teraz nie będę pyszałkiem i następny zakup będę konsultował z Kumotrami.
Dzięki Maciek za dobre słowo.
Pozdrawiam.
 
 
goTomek 
Klon Właściciela Kilku Fabryk Ryżu
Poprawny niepoprawny


Pomógł: 102 razy
Wiek: 55
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 15148
Skąd: z okolicy
 #4  Wysłany: 2013-07-06, 20:19   

Minęły 3 tygodnie, jak nie chcesz dłużej czekać to zgłaszaj spór do PP - może to go trochę zmotywuje :)
A jak jestes cierpliwy, to poczekaj jeszcze (max 2 tygodnie), molestuj go mailami co drugi dzień, możesz postraszyć że rozpoczniesz spór w PP...
Ale ja bym zgłosił już teraz, niecierpliwy jestem i gdyby mnie ktos tyle trzymał w niepewności bym się wkurzył.
_________________
Some of them want to abuse you
Some of them want to be abused

_________________
русский тролль иди нахуй
 
 
witekg 
Kulis

Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 17
Skąd: Warszawa
 #5  Wysłany: 2013-07-06, 20:52   

Poczekam jeszcze tydzień. W poniedziałek wyślę mejla i wspomnę o sporze w PP.
Czy prosić go później (po tygodniu) o zwrot kasy, czy rozpoczynać spór w PP ?
 
 
bow 
Klon Właściciela Pola Ryżowego
Wujek/Zbok brązowy


Pomógł: 62 razy
Wiek: 51
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 14239
Skąd: Toruń
 #6  Wysłany: 2013-07-06, 21:21   

Rozpoczynać spór.
_________________
Dziewczyny lubią brąz zapraszają :twisted:
 
 
Grizzly 
Prezes Uncle Bens'a
to taki nieświeć


Pomógł: 23 razy
Wiek: 61
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 6964
Skąd: Śląsk
 #7  Wysłany: 2013-07-06, 21:35   

bow napisał/a:
Rozpoczynać spór.


+1000
_________________
Człowiek z zegarkiem zna pojęcie czasu.
Człowiek z dwoma zegarkami nigdy nie jest tego pewien.
 
 
witekg 
Kulis

Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 17
Skąd: Warszawa
 #8  Wysłany: 2013-07-06, 21:54   

Dzięki Koledzy.
Mam nadzieję rozpoczęty spór skłoni go do wysłania zegarka. Ten Portugalczyk podoba mi się bardzo, zwłaszcza że to będzie ( o ile będzie ) mój pierwszy chińczyk.

Dodano 9.07.
C.d. z Military Time.
8.08. w poniedziałek wieczorem przypomniałem się Jacksonowi i o dziwo dzisiaj rano o 0 7 z minutami dostałem emaila o treści: here you go i 13-nasto znakowy numer. Dosyć zdawkowa informacja, niemniej świadcząca chyba o wysłaniu zegarka.
I o godz. 18 kolejny email o treści : "Thank you for your purchase. The items have been shipped from Hong Kong.

Normally, it takes about 1 - 2 weeks to arrive. Occasional delays due to customs and Air Mail service." Z powtórnym podaniem tracking number i podanym linkiem do strony: http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
Wpisałem tam ten numer ale nic się nie dzieje.
Możecie Kumotry doradzić co dalej?
Edytowano 14.07.
9.07. otrzymałem number tracking i do dziś tj. 14.07. jest on nieaktywny. Sprawdzam go w górnym okienku strony:http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
Czy pisać do Jacksona czy poczekać 2 dni?
Ostatnio zmieniony przez witekg 2013-07-14, 18:16, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media modified for Przemo by joli
Wersja mobilna forum