Poprzedni temat «» Następny temat
Vademecum sprzedawcy zegarków
Autor Wiadomość
Uzop 
Sprzedawca Ryżu


Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 171
Skąd: schone Stadt Stettin
 #1  Wysłany: 2012-05-09, 12:26   Vademecum sprzedawcy zegarków

Szanowne kumoterstwo....

Pracuję w branży związanej ze sprzedażą min zegarków.
Materiały szkoleniowe które otrzymujemy od firmy są często dość ubogie w informacje, lub częściej przepełnione marketingowym bełkotem z którego niewiele wynika lub mało kto ma ochotę żmudnie przedzierając się przez treść wyłuskać z niej istotne informacje, jeszcze mniej osób ma siłę/chęć poszukiwać informacji na własną rękę (samoszkolenie)

Postawiłem sobie ambitny plan: Stworzyć w miarę możliwości kompetentną publikację w której sprzedawca będzie miał możliwość znaleźć większość informacji która potrzebna jest klientowi, lub przynajmniej wskazać mu kierunek poszukiwań potrzebnych informacji.

Potrzebowałbym waszej pomocy - spojrzenia na temat "z zewnątrz" - od strony klienta.

Jakie informacje powinny znaleźć się w takim opracowaniu? Jakich informacji oczekiwalibyście od sprzedawcy oglądając taki czy inny zegarek? Czy mieliście jakąś sytuację, że zapytany o coś sprzedawca zrobił oczy jak pięć złotych, nie wiedząc "a...osochodzi?" Co wg. Was sprzedawca powinien podać "z głowy", a po jakie informacje może sięgnąć do np. katalogów, internetu itp.?



Ciekaw jestem waszych doświadczeń w tym temacie - mam nadzieję, że dzięki temu zmniejszy się choć trochę ilość mało kompetentnych sprzedawców :)
_________________
...powinien być prosty jak zegarek Świat...
Ostatnio zmieniony przez Uzop 2012-05-09, 12:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Blaz
[Usunięty]

 #2  Wysłany: 2012-05-09, 12:29   

Dobra, puszczamy. :cool:

To ja powiem pierwszy.

NIE KUPUJĘ w polskich sklepach. Z powodów:

1) Ceny, ceny i jeszcze raz ceny. I niech nikt nie tłumaczy, że podatki, że czynsz, że płace pracowników. Marża w tej branży jest stanowczo za wysoka.