prezesso Klon Kierownika Pola Ryżowego street's disciple
Pomógł: 70 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 13441 Skąd: Łódź
#16 Wysłany: 2010-06-20, 22:53
pytałem tik taka na spotkaniu i mówił, że selita ma właśnie jakoś 30 kilka godzin rezerwy, więc mogłem mieć rację. Z tym, że teraz to okazuje się, że to normalne jest.
Wracając do tematu - chyba coś się odblokowało i rzeczywiście nakręciłem marinę do końca bez wcześniejszego oporu.
Rezerwa była rzeczywiście długa ale chyba pomyliłem dni w obliczeniach... bo teraz mi wyszło 57h... chyba coś popieprzyłem...
Pomógł: 25 razy Wiek: 53 Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 7497 Skąd: Zielona Góra
#18 Wysłany: 2010-06-21, 07:42
Cytat:
pytałem tik taka na spotkaniu i mówił, że selita ma właśnie jakoś 30 kilka godzin rezerwy, więc mogłem mieć rację. Z tym, że teraz to okazuje się, że to normalne jest.
L&B podobno zbyt powycinał szpanersko rotor i jest on teraz za lekki, wiec nie dokręca...
Blaz [Usunięty]
#19 Wysłany: 2010-06-21, 11:36
Wychodzi mi na to, że Prezesso chyba słabo dokręcał, bo bał się, że sprężyna się rypnie...
prezesso Klon Kierownika Pola Ryżowego street's disciple
Pomógł: 70 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 13441 Skąd: Łódź
#20 Wysłany: 2010-06-21, 13:35
alamo - przeczytaj wcześniejsze posty
co do l&b to nie jest raczej wina rotora bo to jest gruby nuras i wątpię, żeby ten model miał powycinany rotor.
co do mariny to raczej jest tak jak mówi blaz - jeszcze sprawdzę, ale wychodzi na to, że jest obecnie bardzo dobrze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach