Cześć,
mam poważny problem z MM, po ostatnim ściągnięciu z ręki, zatrzymała się pomimo tego iż wskazówka naciągu pokazywała jeszcze 50% wartości, nakręciłem ją manualnie i zaczęła chodzić dziś zaglądam do pudełka i znowu się zatrzymała. Naciąg jest jeszcze powyżej zera.
Boję się ją otwierać bo nawet nie wiem na co zwrócić uwagę.
I teraz pytania, czy jest ktoś z okolic zagłębia kto mógłby zajrzeć do środka, ewentualnie zna jakiegoś mechanika który mógłby to zrobić?
Pomógł: 7 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 4262 Skąd: Galaktyka Kurvix
#2 Wysłany: 2011-06-22, 20:45
Hmmm ... może być też tak ... a chińska nauka zna takie przypadki ... że wskazówka rezerwy chodu jest źle zamontowana i to co wygląda na 50% to powinno być 0%. Ja bym go ponosił przez kilka dni. Niech się nakręca na ręku i sam zobaczysz ile wytrzymuje.
Hmmm ... może być też tak ... a chińska nauka zna takie przypadki ... że wskazówka rezerwy chodu jest źle zamontowana i to co wygląda na 50% to powinno być 0%. Ja bym go ponosił przez kilka dni. Niech się nakręca na ręku i sam zobaczysz ile wytrzymuje.
Swoją drogą, piękny zegarek.
Ale musiałaby się sama przestawić gdzieś tak z tydzień temu, bo wcześniej chodziła bez problemu, i wskazówka chodu dobrze pokazywała jak nie schodziła z ręki kilka dni to rezerwa była max, a jak poleżał w pudełku było zero i zegarek nie reagował.
PS. dzięki, jestem z niej wyjątkowo dumny, szczególnie jak widzę jakie wzbudza zainteresowanie u znajomych.
W mojej marynie też tak było, diagnoza:
- wskazówki były lekko luźne poosiowo i delikatnie opadały lub podnosiły się w zalezności od wstrząsów i pozycji zegarka
- bęben suchy jak pieprz
Opadanie wskazówek powodowało przycinanie sie zegarka gdy leżał (minimalnie sie dotylały na godzinie 9), a pozbawiony smarów beben nie miał siły tego ruszyć.
Efekt- zegarek na ręku ok, na półce zatrzymywał się zazwyczaj w rejonie 9...
rozwiązanie:
zwyczajny serwis werku z posmarowaniem do porzadku i poskładaniem zegarka do porządku
Zrobi Ci to kazdy normalny zegarmistrz (pmwas ma niezłego ponoć do polecenia, ja też mogę coś podpowiedziec w S-c lub DG ale to na PW
Aha - jak będziesz w S-c to zaraz na środku "patelni" jest zakład zegarpsujowski - szyld wielki, ale omijaj toto szerokim łukiem jak chcesz by cos zostało z zegarka.
Ostatnio zmieniony przez voli 2011-06-22, 23:07, w całości zmieniany 2 razy
Pies czy kot?: kot Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 2964 Skąd: Sosnowiec
#12 Wysłany: 2011-06-24, 21:46
W kwestii czyszczenie i smarowanie tanio i dobrze zdecydowanie polecam zakład Rejnak na Chopina w Katowicach (dosłownie 100m od świateł na Mickiewicza). Nie biorą dużo, a pracują rzetelnie. Myślę, ze sobie poradzą i nie zedrą kroci
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach