![:) :)](images/smiles/smile3.gif)
FAVRE LEUBA Centurion
![](http://i.imgur.com/AaGRMKk.jpg)
Interesujące wnętrze ...
![](http://i.imgur.com/Hw3rFzj.jpg)
Ciekawostka na deklu. Nie udało mi się odkryć dokładnych związków EXPO w Montrealu z tym zegarkiem ... może ktoś wie
![:?: :?:](images/smiles/icon_question.gif)
![](http://i.imgur.com/mU8YjaV.jpg)
Jeszcze raz ...
![](http://i.imgur.com/IkfRKU3.jpg)
I mały bonusik ...
![](http://i.imgur.com/lTSvdOn.jpg?1)
Woj_Woj napisał/a: |
Taka o ... zacna marka kiedyś. ![]() FAVRE LEUBA Centurion Obrazek Interesujące wnętrze ... Obrazek Ciekawostka na deklu. Nie udało mi się odkryć dokładnych związków EXPO w Montrealu z tym zegarkiem ... może ktoś wie ![]() Obrazek Jeszcze raz ... Obrazek I mały bonusik ... Obrazek |
Yakovlev napisał/a: |
Fajna ta Leuba.
Moja, z motorkiem TwinPower (dwa bębny naciągu), zaczęła niedomagać. Szukałem takiego mechanizmu na wymianę i okazuje się, że to TwinPower w tym przypadku zupełnie się nie sprawdza. Dwa zakupione mechanizmy, niby na chodzie, są tak samo zużyte. W zasadzie cała przekładnia chodu. Sądzę, że konstrukcyjnie i materiałowo nie jest przystosowana do przenoszenia zwiększonych obciążeń naciągu. A przede wszystkim mechanizm dostaje w d... podczas nakręcania. |
Woj_Woj napisał/a: |
Czytałem gdzieś tylko, że trzeba bardzo uważać na indyjski import - mechanizmy są tam ekstremalnie zmęczone. |
Woj_Woj napisał/a: |
... oczywiście pod warunkiem, że sprzedający w ogóle pokazuje mechanizm ![]() ... a wielu niestety dobrze wie, że nie ma się czym chwalić. ![]() |