Orient - gwarancja międzynarodowa
Odpowiedz do tematu

:
Jesli możesz napisz jaki to koszt jak już będziesz wiedział, bo chyba mój też wyślę.

:
satanic666, napiszę co mi odpiszą z gwarancją to wkleję screena, a zegarek i tak wyślę. Zegarek jest super, ale tu widocznie jest jakiś feler z gwintem ale już mi nerwy przeszły. Dobrze, że mam co nosić :)

[ Dodano: 2014-07-04, 14:44 ]


Pan z serwisu napisał jeszcze na mojego maila tak:

Witam,
Traktuję to jako uszkodzenie mechaniczne podczas użytkowania – nie objęte gwarancją.


Inni użytkownicy też skarżą się na ta koronkę więc nie wiem czy to nie jest wada fabryczna.

Ostatnio zmieniony przez kornel91 2014-07-04, 14:44, w całości zmieniany 2 razy
Pozdrawiam
Marcin/kornel91


Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos
:
cool

Nieczynne z powodu że zamknięte
:
Daito, dzięki :) Korespondencja powyżej :)

Prosiłem pana z Poljota żeby napisał do Orienta czy to nie wada fabryczna bo nie tylko u mnie to jest.

Ostatnio zmieniony przez kornel91 2014-07-04, 14:50, w całości zmieniany 1 raz
Pozdrawiam
Marcin/kornel91


Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos
:
To jeszcze tragedii z ceną nie ma, naprawię po urlopie, chyba że wyjaśni się coś więcej.

:
Zegarek wysłany. Zobaczymy czy Poljot przyjmie na gwarancji czy uzna, że to
Cytat:
uszkodzenie mechaniczne podczas użytkowania – nie objęte gwarancją.


Zobaczymy :)

Pozdrawiam
Marcin/kornel91


Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos
emster
[Usunięty]
:
Można jeszcze, awaryjnie, spróbować zdobyć informację bezpośrednio z centrali Orienta, czy przypadkiem lokalne serwisy sobie nie "olewają" zegarków zakupionych poza ich dystrybucją niezgodnie z nazwijmy to umowami z centralą Orienta.

:
Pisałem z centralą Orienta:

Cytat:
Dear Sir,

Thank you for your update.
Crown is also exterior parts and not covered by warranty.
We would like you to understand warranty covers movement-related problem only.
It is highly appreciated if you follow service center’s policy.


Wychodzi na to, że i tak muszę zapłacić za naprawę.

Pozdrawiam
Marcin/kornel91


Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos
:
Czyli tradycyjne : "Gwarancja nie obejmuje: <- i tutaj wymienione 99% elementów rzeczonego przedmiotu :P "

Na szczęście koszty naprawy w serwisie relatywnie nieduże- zwłaszcza jak na zegarek, który w sklepie kosztuje niemałe pieniądze ;)

:
generalnie gwarancja jest fajna póki się coś nie zepsuje...

"Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo, zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska."

Usługi finansowe dla firm. Kredyt, Leasing, Faktoring. Info -> PW
:
A ja chciałbym pochwalić polski serwis Orienta. Naprawa zegarka zakupionego na schoeneuhren.de została zrealizowana przez Poljot Euro całkowicie bezproblemowo.
Rzeczowy kontakt, potem szybka naprawa- usunięcie denerwujących usterek. W sumie bardzo profesjonalne podejście.

keep cool but care
:
A ja czekam na swojego M-force w tym tygodniu mówili, że powinien być naprawiony ale jeszcze nie dzwonili.

Pozdrawiam
Marcin/kornel91


Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos
:
W moim przypadku nie dzwonili/mailowali z informacją, po prostu po paru dniach naprawiony zegarek przyszedł pocztą.

keep cool but care
:
Też, czekam aż odeślą, trochę się stęskiniłem :))

:
Spróbuję naświetlić sprawę, ponieważ mam z firma Poljot Polska doświadczenie.
Mam zegarek zakupiony zarówno z polskiej dystrybucji jak i z niemieckiego sklepu internetowego. Traf chciał, że padło na zegarek sprowadzany. Dysponowałem jedynie gwarancją międzynarodową. Zegarek został oddany, przyjęty został bardzo niechętnie. Wszelką dyskusję zakończyła moja groźba poinformowania centrali o problemie z realizacją przez autoryzowany serwis w Polsce reklamacji. Sprawa zakończyła się szybko i pomyślnie, nie poprosili mnie o dowód zakupu ponieważ najważniejsza jest karta gwarancyjna (podbita!). Było to kwietniu tego roku.

Mój kolega miał podobna sytuację w ubiegłym roku. Myślę, że on częściowo przetarł szlak ponieważ po odmowie napisał długiego maila do orient i podobno interweniowali. Sprawa została załatwiona.

Moja opinia na ten temat jest taka, że Poljot jest największym dystrybutorem orient na Polskę. Sprzedaje kontrahentom oraz w detalu (sklep stacjonarny, sklep internetowy, allegro) i najzwyczajniej w świecie w sposób typowy dla polskiego biznesu dezinformuje klienta i zniechęca go liczac na to, że trafili na frajera który nie zna swojego prawa do reklamacji. Nie jest to w jego interesie liczy na zysk ze swojej działalności. Druga sprawa, że orienty praktycznie się nie psują a jeżeli już są to drobne usterki, które można szybko i tanio naprawić i zegarmistrza.

Podsumowując, można spokojnie zeralizaować usługę gwarancyjną jeżeli komuś na tym zależy. Mają umowę z orientem napodstawie której rozliczają się za te usługi więc jeżeli centala mówi, że jest ok to będą mieli zwrot kosztów. A reszta to ich śmieszna strategia:)

Ostatnio zmieniony przez mercandede 2014-07-22, 11:27, w całości zmieniany 1 raz
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.