Poprzedni temat «» Następny temat
Orient - gwarancja międzynarodowa
Autor Wiadomość
satanic666 
Klon Sprzedawcy Ryżu


Pomógł: 90 razy
Wiek: 45
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 9183
Skąd: Ostrów

 #16  Wysłany: 2014-07-04, 08:47   

Jesli możesz napisz jaki to koszt jak już będziesz wiedział, bo chyba mój też wyślę.
 
 
kornel91 
Majerankowy
Kronikarz


Pomógł: 181 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 18486
Skąd: Biała Podlaska
 #17  Wysłany: 2014-07-04, 08:52   

satanic666, napiszę co mi odpiszą z gwarancją to wkleję screena, a zegarek i tak wyślę. Zegarek jest super, ale tu widocznie jest jakiś feler z gwintem ale już mi nerwy przeszły. Dobrze, że mam co nosić :)

[ Dodano: 2014-07-04, 14:44 ]


Pan z serwisu napisał jeszcze na mojego maila tak:

Witam,
Traktuję to jako uszkodzenie mechaniczne podczas użytkowania – nie objęte gwarancją.


Inni użytkownicy też skarżą się na ta koronkę więc nie wiem czy to nie jest wada fabryczna.
_________________
Pozdrawiam
Marcin/kornel91


Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos
Ostatnio zmieniony przez kornel91 2014-07-04, 14:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Daito 
Właściciel Krajowego Kartelu Ryżowego


Pies czy kot?: pies
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 4782
Skąd: Opole
 #18  Wysłany: 2014-07-04, 14:47   

cool
_________________
Nieczynne z powodu że zamknięte
 
 
kornel91 
Majerankowy
Kronikarz


Pomógł: 181 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 18486
Skąd: Biała Podlaska
 #19  Wysłany: 2014-07-04, 14:49   

Daito, dzięki :) Korespondencja powyżej :)

Prosiłem pana z Poljota żeby napisał do Orienta czy to nie wada fabryczna bo nie tylko u mnie to jest.
_________________
Pozdrawiam
Marcin/kornel91


Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos
Ostatnio zmieniony przez kornel91 2014-07-04, 14:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
satanic666 
Klon Sprzedawcy Ryżu


Pomógł: 90 razy
Wiek: 45
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 9183
Skąd: Ostrów

 #20  Wysłany: 2014-07-04, 15:55   

To jeszcze tragedii z ceną nie ma, naprawię po urlopie, chyba że wyjaśni się coś więcej.
 
 
kornel91 
Majerankowy
Kronikarz


Pomógł: 181 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 18486
Skąd: Biała Podlaska
 #21  Wysłany: 2014-07-04, 18:41   

Zegarek wysłany. Zobaczymy czy Poljot przyjmie na gwarancji czy uzna, że to
Cytat:
uszkodzenie mechaniczne podczas użytkowania – nie objęte gwarancją.


Zobaczymy :)
_________________
Pozdrawiam
Marcin/kornel91


Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos
 
 
emster
[Usunięty]

 #22  Wysłany: 2014-07-06, 01:52   

Można jeszcze, awaryjnie, spróbować zdobyć informację bezpośrednio z centrali Orienta, czy przypadkiem lokalne serwisy sobie nie "olewają" zegarków zakupionych poza ich dystrybucją niezgodnie z nazwijmy to umowami z centralą Orienta.
 
 
kornel91 
Majerankowy
Kronikarz


Pomógł: 181 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 18486
Skąd: Biała Podlaska
 #23  Wysłany: 2014-07-08, 05:59   

Pisałem z centralą Orienta:

Cytat:
Dear Sir,

Thank you for your update.
Crown is also exterior parts and not covered by warranty.
We would like you to understand warranty covers movement-related problem only.
It is highly appreciated if you follow service center’s policy.


Wychodzi na to, że i tak muszę zapłacić za naprawę.
_________________
Pozdrawiam
Marcin/kornel91


Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos
 
 
Machu 
Klon Właściciela Pola Ryżowego
Duże jest piękne:D


Pomógł: 120 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 14310
Skąd: Gliwice
 #24  Wysłany: 2014-07-08, 10:55   

Czyli tradycyjne : "Gwarancja nie obejmuje: <- i tutaj wymienione 99% elementów rzeczonego przedmiotu :P "

Na szczęście koszty naprawy w serwisie relatywnie nieduże- zwłaszcza jak na zegarek, który w sklepie kosztuje niemałe pieniądze ;)
_________________
https://www.instagram.com/machu_1986/
 
 
Emre 
Kierownik Pola Ryżowego


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 1839
Skąd: 022
 #25  Wysłany: 2014-07-08, 13:37   

generalnie gwarancja jest fajna póki się coś nie zepsuje...
_________________
"Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo, zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska."

Usługi finansowe dla firm. Kredyt, Leasing, Faktoring. Info -> PW
 
 
Prof. Avenarius 
Sprzedawca Ryżu


Pies czy kot?: pies
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 154
Skąd: Słoneczne południe
 #26  Wysłany: 2014-07-16, 10:10   

A ja chciałbym pochwalić polski serwis Orienta. Naprawa zegarka zakupionego na schoeneuhren.de została zrealizowana przez Poljot Euro całkowicie bezproblemowo.
Rzeczowy kontakt, potem szybka naprawa- usunięcie denerwujących usterek. W sumie bardzo profesjonalne podejście.
_________________
keep cool but care
 
 
kornel91 
Majerankowy
Kronikarz


Pomógł: 181 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 18486
Skąd: Biała Podlaska
 #27  Wysłany: 2014-07-16, 11:01   

A ja czekam na swojego M-force w tym tygodniu mówili, że powinien być naprawiony ale jeszcze nie dzwonili.
_________________
Pozdrawiam
Marcin/kornel91


Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos
 
 
Prof. Avenarius 
Sprzedawca Ryżu


Pies czy kot?: pies
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 154
Skąd: Słoneczne południe
 #28  Wysłany: 2014-07-16, 12:49   

W moim przypadku nie dzwonili/mailowali z informacją, po prostu po paru dniach naprawiony zegarek przyszedł pocztą.
_________________
keep cool but care
 
 
satanic666 
Klon Sprzedawcy Ryżu


Pomógł: 90 razy
Wiek: 45
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 9183
Skąd: Ostrów

 #29  Wysłany: 2014-07-16, 16:15   

Też, czekam aż odeślą, trochę się stęskiniłem :))
 
 
mercandede 
Kulis


Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 16
Skąd: Warszawa
 #30  Wysłany: 2014-07-22, 11:25   

Spróbuję naświetlić sprawę, ponieważ mam z firma Poljot Polska doświadczenie.
Mam zegarek zakupiony zarówno z polskiej dystrybucji jak i z niemieckiego sklepu internetowego. Traf chciał, że padło na zegarek sprowadzany. Dysponowałem jedynie gwarancją międzynarodową. Zegarek został oddany, przyjęty został bardzo niechętnie. Wszelką dyskusję zakończyła moja groźba poinformowania centrali o problemie z realizacją przez autoryzowany serwis w Polsce reklamacji. Sprawa zakończyła się szybko i pomyślnie, nie poprosili mnie o dowód zakupu ponieważ najważniejsza jest karta gwarancyjna (podbita!). Było to kwietniu tego roku.

Mój kolega miał podobna sytuację w ubiegłym roku. Myślę, że on częściowo przetarł szlak ponieważ po odmowie napisał długiego maila do orient i podobno interweniowali. Sprawa została załatwiona.

Moja opinia na ten temat jest taka, że Poljot jest największym dystrybutorem orient na Polskę. Sprzedaje kontrahentom oraz w detalu (sklep stacjonarny, sklep internetowy, allegro) i najzwyczajniej w świecie w sposób typowy dla polskiego biznesu dezinformuje klienta i zniechęca go liczac na to, że trafili na frajera który nie zna swojego prawa do reklamacji. Nie jest to w jego interesie liczy na zysk ze swojej działalności. Druga sprawa, że orienty praktycznie się nie psują a jeżeli już są to drobne usterki, które można szybko i tanio naprawić i zegarmistrza.

Podsumowując, można spokojnie zeralizaować usługę gwarancyjną jeżeli komuś na tym zależy. Mają umowę z orientem napodstawie której rozliczają się za te usługi więc jeżeli centala mówi, że jest ok to będą mieli zwrot kosztów. A reszta to ich śmieszna strategia:)
Ostatnio zmieniony przez mercandede 2014-07-22, 11:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media modified for Przemo by joli
Wersja mobilna forum