Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lip 2012 Posty: 730 Skąd: Far East
#46 Wysłany: 2014-04-28, 11:19
LukasVanElvis napisał/a:
Może tak być, że sprzedają te egzemplarze które nie przeszły kontroli jakości, tak jak w moim mini monsterku gdzie indeksy na ringu nie zgrywają sie z indeksami na tarczy.
Ewentualnie Seiko ma wujową kontrole jakości.
Nie wyciągajmy zbyt daleko idących wniosków. Te ringi to znany problem Seiko, zdarza się to nawet w Sumo czy Shogunach. Citizen też na to cierpi...
ptaku, głowa do góry, w ubiegłym roku odsyłałem zegarek do Hongkongu, dotarł w 6 dni.
Pies czy kot?: kot Pomógł: 12 razy Wiek: 40 Dołączył: 03 Wrz 2013 Posty: 3932 Skąd: Toruń
#47 Wysłany: 2014-04-28, 17:45
Nie zazdroszczę problemu, ale widać, że chcą go rozwiązać. Ja swego czasu przy Monsterze od nich miałem problem, że wskazówka sekundowa zaczepiała o minutową i zegarek stawał.
Myślałem nawet, żeby odesłać, ale jak sobie pomyślałem, ile czasu zajmie reklamacja, to dałem spokój i znajomy zegarmistrz zrobił mi to za free Szczelność na szczęście zachowana
Pies czy kot?: kot Pomógł: 18 razy Dołączył: 31 Lip 2012 Posty: 2694 Skąd: Jablonna
#53 Wysłany: 2014-04-29, 17:26
Zegarek wyslany, zobaczymy co z tego wyjdzie. Pani na poczcie zglupiala jak jej powiedzialem ze chce wyslac przesylke do HK, nie wiedziala jak zrobic deklaracje celna wiec stwierdzila ze wysle to jako zwykly list list polecony
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 451 Skąd: Ślunsk
#54 Wysłany: 2014-04-29, 18:00
Ptaku napisał/a:
Zegarek wyslany, zobaczymy co z tego wyjdzie. Pani na poczcie zglupiala jak jej powiedzialem ze chce wyslac przesylke do HK, nie wiedziala jak zrobic deklaracje celna wiec stwierdzila ze wysle to jako zwykly list list polecony
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lip 2012 Posty: 730 Skąd: Far East
#55 Wysłany: 2014-04-29, 19:36
Ja właśnie zwykłym, nieubezpieczonym poleconym za 18,50 wysyłałem, nic nie zginęło, a przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo - może z grzeczności przemilczeli sprawę.
Pies czy kot?: kot Pomógł: 18 razy Dołączył: 31 Lip 2012 Posty: 2694 Skąd: Jablonna
#56 Wysłany: 2014-05-12, 14:24
Panowie co mam robic otwiera problem w PP?
Chinczyk twierdzi ze nic nie dostal, ponizej moje mailowanie (nie smiac sie z mojego angielskiego)
-------------------------------------------------------------------------------
On Thu, May 8, 2014 at 12:16 AM, Pawel wrote:
Hello
I see that my watch arrived at the place.Did you receive it?
[img][/img]
-------------------------------------------------------------------------------------
08-05-2014 05:06, "The Duty Free Island Team" <orders@thedutyfreeisland.com>
napisał(a):
Dear Buyer,
Thanks for your mail.
We will check our PO Box for the item and we will let you know once we
receive the item in our office.
------------------------------------------------------------
On Mon, May 12, 2014 at 2:25 PM, Pawel wrote:
Hello
You have any news for this case, are you check PO box?
------------------------------------------------------------------------
Od: "The Duty Free Island Team" <orders@thedutyfreeisland.com>
Dear Buyer,
Thanks for your mail.
We checked our PO BOX today and your parcel is not yet processed for
return to us.
We will contact HK Post regarding the matter and we will let you know
once we receive the item back.
Pies czy kot?: kot Pomógł: 18 razy Dołączył: 31 Lip 2012 Posty: 2694 Skąd: Jablonna
#58 Wysłany: 2014-05-27, 12:59
20 maja zegarek podobno wylecial z HK, czekam na paczke mam nadzieje ze tym razem bedzie OK
[ Dodano: 2014-05-28, 18:15 ]
Dla potomnych, moj Orange Monster z http://www.dutyfreeislandshop.com/ dotarl do sprzedawcy, sprzedawca oddal poprzez PP moje koszty wysylki a dzis wlasnie odebralem nowy zegarek. Cala akcja trwala równy miesiąc i dobrze sie skonczyla. Niestety sprzedawca nie dal zadnego gratisu (np jakas gume albo nato) w ramach przeprosin.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach