Manual ST25 4 G.GERLACH
Odpowiedz do tematu

:
Jeśli chodzi ci Damian o logo, to eksperymentujemy z grawerem na kole naciągu.
A jeśli ci chodzi o Czarny Bez ... :lol: - to Marcin katuje dalej werki i odczynniki. Będzie maliniasto :-)

:
Nie nie nie to nie te sprawy hmmm

--

już wiem.. nie mogłem jakoś poczuć tej inhousowości ;) Potrzeba ije dobrze spryskać




i wtedy to będą prawdziwe in housy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ostatnio zmieniony przez Damian 2012-05-31, 14:13, w całości zmieniany 1 raz
_
work in progress
:
Czy ta nazwa to po niemiecku?






Jak się boleśnie przekonał Rolls-Royce, przygotowawszy materiały na premierę pojazdu pod nazwą "Silver Mist", co gorsza we Frankfurcie, "Mist" znaczące po angielsku "mgła" to po germańsku mniej więcej "nawóz, gnój". Prospekty poszły na przemiał, a auto przemianowano na "Silver Shadow".
Więc, wracając do ad remu, ten fioletowy krówki Milki byłby odpowiedni.

Ostatnio zmieniony przez Zinajda 2012-05-31, 14:27, w całości zmieniany 1 raz
Tak wyglądała Zina aka Zinajda.
:
Jak zwykle jestem pod wrażeniem - chłopaki odwalacie kawał dobrej roboty!
W tej chwili wygląda jeszcze trochę jak surówka, czegoś brakuje, ale jak walniecie logo na kole i cosik na płycie, koniecznie wypełnione niebieską farbą to czapki z głów :) Powiedzcie - jak się to to nakręca? Czy podobnie jak dokręcanie automatu, czyli płynny ruch z charakterystycznym tarciem czy jak porządny mechanik, z "terkotaniem"? Wiem, że sprzęgło jest zdemontowane, ale ciekaw jestem... Mam nadzieję, że przyjdzie mi osobiście sprawdzić w swoim egzemplarzu :)

:
gdzie pasy szanghajskie, ja sie pytam? :mrgreen:

beceen | ***** ***
:
Bibliotek@rz napisał/a:
Jak zwykle jestem pod wrażeniem - chłopaki odwalacie kawał dobrej roboty!
W tej chwili wygląda jeszcze trochę jak surówka, czegoś brakuje, ale jak walniecie logo na kole i cosik na płycie, koniecznie wypełnione niebieską farbą to czapki z głów :) Powiedzcie - jak się to to nakręca? Czy podobnie jak dokręcanie automatu, czyli płynny ruch z charakterystycznym tarciem czy jak porządny mechanik, z "terkotaniem"? Wiem, że sprzęgło jest zdemontowane, ale ciekaw jestem... Mam nadzieję, że przyjdzie mi osobiście sprawdzić w swoim egzemplarzu :)


Nakręcasz to normalnie, do oporu. Jak masz imadło w ręku, co nastąpi przeskok którego nie da się nie poczuć. Zresztą weźmiemy testówki na zlot, to sobie sami pokręcicie ;-)

:
Nie o to mnie Krzyśku chodziło ;)
Miałem na myśli odczucia przy samym nakręcaniu - czy jest to jednostajny ślizg czy charakterystyczne "tryt...tryt...tryt..." :P O tym, że po osiągnięciu maksymalnego naciągu jest blokada to wiem ;)

:
To jest charakterystyczne...tryt...tryt...tryt...

:
No to mega! To podstawa w mechaniku - musi być "tryyyt" :)

:
Kolega1 napisał/a:
Ju som inhałsy :mrgreen:



Kolega2 napisał/a:
O MojeNasze inhałsy :mrgreen:


Nieprawda,MójNasz inhaus to mam ja :P :mrgreen:

Pozdro!!!
:
kaido2 napisał/a:
Kolega1 napisał/a:
Ju som inhałsy :mrgreen:



Kolega2 napisał/a:
O MojeNasze inhałsy :mrgreen:


Nieprawda,MójNasz inhaus to mam ja :P :mrgreen:


foto daj lepiej !! :mrgreen:

_
work in progress
:
Eeee, nie da foty... :-(
Nie umie zrobić ;-)

W końcu zegarmistrz, a nie fotograf :D

:
Przy każdej prbie zrobienia foty aparat mi się wyłącza.Wszystko jest pięknie do póki nie nacisnę macgicznego przycisku.

Pozdro!!!
:
no ładne cacka :)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.