Aktualności
Odpowiedz do tematu

:
Rzekłbym, że mógłby być ciut większy ;) :)

:
Santino napisał/a:
Jacek. napisał/a:
Nie mają fotografa?

A to nie on sam, nam miłująco nam panujący one foty sporządził?


No, aż tak kiepskie to te foty nie są cool


G.

=WSzA=
Warsztat Szyderstwa Artystycznego
:
I zaraz przyjdzie Prezes i Wam przytoczy anegdotę o kolekcjonerze i sztuce fotografii :złośliwiec: :D

:
Mogę zrewanżować się porzekadłem o włościaninie, chronometrze i ekskrementach cool


Gbq.

=WSzA=
Warsztat Szyderstwa Artystycznego
:
Jak co roku,






Nie wygrałem :(
Ale i tak na konkret wystarczy!

:
co to za impreza. I co to za szaniec z donbasu na pierwszym zdjeciu?

beceen
:
Bal charytatywny robiony przez Stowarzyszenie Rannych i Poszkodowanych. A checkpoint to chłopaki z 12. BZ. I ich Rosomaki :-)

:
Panowie wyjaśnijcie temat bo nie fajnie się to czyta.

http://zegarkiclub.pl/for...-gerlach/page-1

Pozdrawiam
Marcin/kornel91


Adriatica A1232.1111Q, Casio GDF-100-4ER, Casio G-9300-1DR, Casio GW-9400DCJ-1DR, Citizen AS4020-44B.
:
Kontakt z właścicielem jest masakryczny. Na szczęście forum pomogło :)

:
Ale komu, i w czym ? hmmm
Bo jakikolwiek wątek kiziolski ma u mnie 90% rangę wałka z lewego konta ?

:
No jak to, zdanie Darka nie jest pochlebne, a tobie dupa nie ścierpła?
Cywilizacja Zachodu schodzi na psy; już nikt nie szanuje autorytetów cool


G.

=WSzA=
Warsztat Szyderstwa Artystycznego
:
Nie przykładam wielkiej uwagi do opini na swój temat ludzi, którzy są mi winni pieniądze ;-)

:
Powinniście spotkać się na neutralnym gruncie i pogodzić się ,bo te przepychanki są już nudne i śmieszne.

Nunc est bibendum
:
Sławciu, ty kiedyś pójdziesz żywcem do nieba. Przez strop. Sklep zdemolujesz, ludziom roboty przysporzysz cool
BTW: jakieś legaty co do kolekcji byś wcześniej poczynił... :D


Gbureck.

=WSzA=
Warsztat Szyderstwa Artystycznego
:
"urf

Użytkownik
74 postów
Płeć:Mężczyzna
Lokalizacja:Łódź
Napisano wczoraj, 20:29
To Polska firma jedna z kilku.....Tym bardziej że pretendują do marki patriotycznej..."


:D

Alamos :D no to jesteście normalnie Wyklęci :D

normalnie obsmarkałem monitor :))

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.