https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction.action
Pokazuje "In transit"
Edit
Dziwnie to wygląda, jakby poleciała do Chicago
Odpowiedz do tematu
:
Ostatnio zmieniony przez Woytec 2017-01-04, 20:06, w całości zmieniany 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Woytec 2017-01-04, 20:06, w całości zmieniany 2 razy
:
Nasza PP nie ogarnęła się jeszcze po świątecznej nawale ..
:
Nie tylko.
Mamy serię zagubionych pakunków USPS, a do mnie nie doszło kilka dość drogich przesyłek z Chin jeszcze z listopada
Mamy serię zagubionych pakunków USPS, a do mnie nie doszło kilka dość drogich przesyłek z Chin jeszcze z listopada
:
Ostatnio zmieniony przez Z_bych 2017-01-04, 21:48, w całości zmieniany 2 razy
Może leży już w na cle?
Ostatnio zmieniony przez Z_bych 2017-01-04, 21:48, w całości zmieniany 2 razy
:
Kupiłem zegarek w stanach na zatoce. Chciałem zapłacić kwotę za pomocą paypal z wysyłką na mój adres polamera w stanach. Dodałem dodatkowy adres wysyłki. Dodałem go przy dokonywaniu płatności przez ebay - zapłaciłem i dupa. Kasa z paypala nie zeszła, przedmiot nie ma statusu opłacony bo podobno nie zapłaciłem za wysyłkę (w stanach jest darmowa) Kurna - miał ktoś taką akcje?
:
Ostatnio zmieniony przez Fazi 2017-01-06, 20:39, w całości zmieniany 1 raz
Dziwne A może jednak nie zaznaczyłeś właściwego adresu, nawet wcześniej go wpisując (jest tam pole wyboru adresu, jeśli jest ich kilka)
Ostatnio zmieniony przez Fazi 2017-01-06, 20:39, w całości zmieniany 1 raz
Pozdrawiam
Krzysiek/Fazi64
____________________________________
...Ruski trollu - idi na ch.j...
Krzysiek/Fazi64
____________________________________
...Ruski trollu - idi na ch.j...
:
Ano zaznaczyłem.... Teraz mnie anulowano płatność i teoretycznie mogę raz jeszcze zapłacić... Na polskiej stronie mam jeszcze opcje poproś o podanie łącznej kwoty do zapłaty...
Fazi napisał/a: |
Dziwne A może jednak nie zaznaczyłeś właściwego adresu, nawet wcześniej go wpisując (jest tam polecwyboru adresu, jeśli jest ich kilka) |
Ano zaznaczyłem.... Teraz mnie anulowano płatność i teoretycznie mogę raz jeszcze zapłacić... Na polskiej stronie mam jeszcze opcje poproś o podanie łącznej kwoty do zapłaty...
:
Słoniu, adres Polamera jest traktowany jako skrytka pocztowa a niektórzy nie chcą do takich wysyłać. Sprawdź dokładnie opis aukcji.
:
Dobra - poszło przez polską stronę zatoki - magia normalnie
Ciekawy jestem czy to zadziała...
Tomek napisał/a: |
Słoniu, adres Polamera jest traktowany jako skrytka pocztowa a niektórzy nie chcą do takich wysyłać. Sprawdź dokładnie opis aukcji. |
Dobra - poszło przez polską stronę zatoki - magia normalnie
Ciekawy jestem czy to zadziała...
:
Poradźcie co robić.
09.01.2017 wysyłałem zegarek w wersja "Paczka 24" z zaznaczonym ubezpieczeniem do 50.000 PLN z tym, że nie była to przesyłka z podaną wartością.
Zwykle takie przesyłki w max 2 dni robocze są u adresata. Ta niestety utknęła wg trackingu w WER Wrocław.
13.01. złożyłem pisemną reklamację i do dziś (18 dni) zero odzewu. Po drodze wysłałem ponaglenie na podanego na poczcie maila dot. reklamacji i też nic. W placówce pocztowej mówią mi, że nic nie mogą sprawdzić i że mam czekać...nie wiadomo jak długo
Paczka pewnie się już nie znajdzie, ale chciałbym dostać zadośćuczynienie z tyt. ubezpieczenia. Ale najpierw powinienem chyba dostać jakieś informację dotyczącą mojej reklamacji.
Macie jakieś sugestie co dalej robić?? Może ktoś przerabiał na poczcie taki temat
09.01.2017 wysyłałem zegarek w wersja "Paczka 24" z zaznaczonym ubezpieczeniem do 50.000 PLN z tym, że nie była to przesyłka z podaną wartością.
Zwykle takie przesyłki w max 2 dni robocze są u adresata. Ta niestety utknęła wg trackingu w WER Wrocław.
13.01. złożyłem pisemną reklamację i do dziś (18 dni) zero odzewu. Po drodze wysłałem ponaglenie na podanego na poczcie maila dot. reklamacji i też nic. W placówce pocztowej mówią mi, że nic nie mogą sprawdzić i że mam czekać...nie wiadomo jak długo
Paczka pewnie się już nie znajdzie, ale chciałbym dostać zadośćuczynienie z tyt. ubezpieczenia. Ale najpierw powinienem chyba dostać jakieś informację dotyczącą mojej reklamacji.
Macie jakieś sugestie co dalej robić?? Może ktoś przerabiał na poczcie taki temat
World Wide Watches
:
Ostatnio zmieniony przez Z_bych 2017-01-31, 20:40, w całości zmieniany 1 raz
Ostatnio się trochę szarpałem. Opisałem dokładnie problem na
skargi@poczta-polska.pl
z pytaniem co powinienem robić. Po dwóch dniach dostałem odpowiedź z instrukcją pełną.
Spróbuj, może pomoże.
Po drugie złóż od razu oficjalną reklamację. Czas już chyba upłynął.
skargi@poczta-polska.pl
z pytaniem co powinienem robić. Po dwóch dniach dostałem odpowiedź z instrukcją pełną.
Spróbuj, może pomoże.
Po drugie złóż od razu oficjalną reklamację. Czas już chyba upłynął.
Ostatnio zmieniony przez Z_bych 2017-01-31, 20:40, w całości zmieniany 1 raz
:
Dzięki Zbyszek za odpowiedź.
Oficjalną reklamację złożyłem 13.01. teraz mam złożyć kolejną??
A maila wysyłałem na: skargi@gdansk.poczta-polska.pl 20.01.
Z_bych napisał/a: |
Ostatnio się trochę szarpałem. Opisałem dokładnie problem na
skargi@poczta-polska.pl z pytaniem co powinienem robić. Po dwóch dniach dostałem odpowiedź z instrukcją pełną. Spróbuj, może pomoże. Po drugie złóż od razu oficjalną reklamację. Czas już chyba upłynął. |
Dzięki Zbyszek za odpowiedź.
Oficjalną reklamację złożyłem 13.01. teraz mam złożyć kolejną??
A maila wysyłałem na: skargi@gdansk.poczta-polska.pl 20.01.
World Wide Watches
:
Nie, kolejna nie ma sensu.
Ale napisz może na tego, który podałem.
Ale napisz może na tego, który podałem.
:
Dzięki,
przed chwilą nasmarowałem im tak trochę ostrzej już z podglądem tego co było wcześniej
Z_bych napisał/a: |
Nie, kolejna nie ma sensu.
Ale napisz może na tego, który podałem. |
Dzięki,
przed chwilą nasmarowałem im tak trochę ostrzej już z podglądem tego co było wcześniej
World Wide Watches
:
Ostatnio zmieniony przez tomaliusz 2017-02-01, 09:21, w całości zmieniany 1 raz
Odpowiedz do tematu
pasti, no nie wiem jak to dokładnie jest ale pani Kierownik na poczcie kiedyś mi mówiła że ubezpieczenie raczej działa w przypadku uszkodzenia przesyłki/rzeczy w niej zawartej i wtedy na podstawie dokumentów, np. faktury e.t.c., dostajesz odszkodowania w zależności od wyceny zniszczeń.
W przypadku zadeklarowanej wartości, masz większe szanse na uzyskanie pełnego zwrotu kasy z deklaracji.
I warto pamiętać aby dość dokładnie opisywać zawartość przesyłki, najlepiej dokładny model rzeczy czy nawet nr. fabryczny przedmiotu a nawet nr. faktury danej zawartości.
No i coś jest na rzeczy, bo w przypadku paczki24 ubezpieczenie na 50000 zł. kosztuję 1 zł. a deklaracja wartości może być maksymalna na 20000 i kosztuję 597 zł.
Fajnie jakby Ktoś opisał swoje doświadczenia w tej sprawie
W przypadku zadeklarowanej wartości, masz większe szanse na uzyskanie pełnego zwrotu kasy z deklaracji.
I warto pamiętać aby dość dokładnie opisywać zawartość przesyłki, najlepiej dokładny model rzeczy czy nawet nr. fabryczny przedmiotu a nawet nr. faktury danej zawartości.
No i coś jest na rzeczy, bo w przypadku paczki24 ubezpieczenie na 50000 zł. kosztuję 1 zł. a deklaracja wartości może być maksymalna na 20000 i kosztuję 597 zł.
Fajnie jakby Ktoś opisał swoje doświadczenia w tej sprawie
Ostatnio zmieniony przez tomaliusz 2017-02-01, 09:21, w całości zmieniany 1 raz