Zanabyłem takie cóś:
początkowo miał to być to dawca mechanizm, ale coś mnie urzekło i chciałbym pobawić się w renowację.
1. Mała znajomość techniczna - więc mechanizm już u doktora
2. Koperta
3. Tarcza
Byłem dzisiaj w Gdańsku w zakładzie Baum & Baum no i z tarczą będzie problem... bo samolocik...itp. I tu mam do Was kilka pytań:
1a. Czy ktoś z Was ma taką tarczę w dobrym stanie i chciałby się pozbyć ?
1b. Ponieważ nie biorę poważnie opcji, że ktoś mi na pkt 1. odpowie pozytywnie, to może ktoś ma taką tarczę w jakimkolwiek stanie abym mógł oddać tarczę do renowacji w zakładzie (chcę zachować jedną oryginalną) w wersji zbliżonej podczas gdy będę kontynuował próbę renowacji na własną rękę.
1c. Wiem, że pewnie prostych recept nie ma, ale tworząc tarczę od nowa.. Waszym zdaniem niezbędne jest stworzenie "matrycy" .. czy można próbować wersji drukowania / kalkowania i na to jakieś lakiery ?
1d. Jak mógł wyglądać proces tworzenia tej konkretnej tarczy
I teraz wracając do koperty. W Baum&Baum polecono mi jakieś miejsce do renowacji koperty - chromowanie i wcześniejsze przygotowanie do chromowania.. ale śpieszyłem się do dentysty i mi uciekło... wiem tylko, że podobno robią dobrze i że ciężko się do nich dostać jako osoba prywatna.. bardziej jako firma.. Ktoś kojarzy o kogo mogło chodzić? Możecie kogoś polecić...? Najlepiej jakby to oni zajęli się oczyszczeniem.
Z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc!
Odpowiedz do tematu
: Mołnia lotnicza
Ostatnio zmieniony przez Violence 2011-09-15, 19:12, w całości zmieniany 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Violence 2011-09-15, 19:12, w całości zmieniany 1 raz
:
Zdajesz sobie sprawę, że koszt takiej renowacji przekroczy 3x wartość rynkową tego zegarka Tak dla porządku pytam
:
Jasne, że zdaję sobie z tego sprawę... już jego zakup był nieco przeceniony ;D
:
Ostatnio zmieniony przez Weiss 2011-09-15, 21:00, w całości zmieniany 2 razy
A nie wolałbyś poszukać oryginalnej tarczy do mołni z sekundą na 3? Nawet kilka takich zegarków leży na allegro, może ktoś z kumotrów ma taką niepotrzebną. Bo przecież ta, którą masz nie jest oryginalna. One były robione metodą fotochemiczną o ile się nie mylę.
BTW ta koperta, to zdaje się, jest mosiądz?
Mozna spróbować druknąć ten wzór na papierze do kalkomanii i potem nakleić na tarczę, którą wytnie się z cienkiej blaszki. Jak podasz wymiary, to mogę spróbować wyrysować coś takiego. Jak jesteś zainteresowany, to daj znać, napiszę wtedy, co trzeba pomierzyć.
BTW ta koperta, to zdaje się, jest mosiądz?
Mozna spróbować druknąć ten wzór na papierze do kalkomanii i potem nakleić na tarczę, którą wytnie się z cienkiej blaszki. Jak podasz wymiary, to mogę spróbować wyrysować coś takiego. Jak jesteś zainteresowany, to daj znać, napiszę wtedy, co trzeba pomierzyć.
Ostatnio zmieniony przez Weiss 2011-09-15, 21:00, w całości zmieniany 2 razy
:
Nikt nie poleci jakiegoś dobrego zakładu gdzie założą nowy chrom ?
:
Ja Ci polecę Galmex jak się jedzie do Nowego Portu:
http://www.galmex.gda.pl/
Pochromuję ci kopertę za parę złotych. Problem jest taki, że trzeba do nich cztery razy jechać zawieźć kopertę ściągną chrom elektrolitycznie, odebrać, bo po ściągnięciu trzeba kopertę wypolerować zawieźć na chromowanie i odebrać. Podstawową ich wadą są godziny pracy od 6-14:00, czyli wtedy kiedy jestem w pracy
Odpowiedz do tematu
Violence napisał/a: |
Nikt nie poleci jakiegoś dobrego zakładu gdzie założą nowy chrom ? |
Ja Ci polecę Galmex jak się jedzie do Nowego Portu:
http://www.galmex.gda.pl/
Pochromuję ci kopertę za parę złotych. Problem jest taki, że trzeba do nich cztery razy jechać zawieźć kopertę ściągną chrom elektrolitycznie, odebrać, bo po ściągnięciu trzeba kopertę wypolerować zawieźć na chromowanie i odebrać. Podstawową ich wadą są godziny pracy od 6-14:00, czyli wtedy kiedy jestem w pracy