Rok temu kupiłem w owym sklepie Mosntera. Kilka tygodni temu w zegarku przestała działać zmiana daty, tj. zegarek samoistnie nie zmienia dnia tygodnia ani liczby kolejnych dni. Czasami trafia w pół indeksu.
Zareklamowałem (zegarek jest jeszcze rok na gwarancji)
Otrzymałem zegarek po przeglądzie z opisem, iż w owym wszystko jest ok.............nie jest, ponieważ dalej nie zmienia daty lub trafia w połowę indeksu.
Sprzedający pisze: „Zegarek który Pan do nas przesłał był całkowicie sprawny i był wielokrotnie testowany pod kątem zmiany dat. Toteż reklamacja nie została uznana.
Zmiana dat odbywa się samoistnie, powoli w godzinach 10 - 4.
Data dni tygodnia jest dwujęzyczna - i zmienia się dwukrotnie. Proszę się zapoznać z instrukcją obsługi, która była dołączona do zegarka.
Jeżeli chce Pan "naprawiać" sprawny zegarek, to tylko na swój koszt. „
Co robić.................................użerać się dalej ze sprzedającym, ponieważ towar jest na gwarancji, czy odpuścić.
Pozdrawiam
Odpowiedz do tematu
: sklep Damast i Monster
Bądź dla siebie latarnią, która oświetla twą drogę i nie poszukuj światła poza sobą
:
Ostatnio zmieniony przez Jacobi 2014-07-26, 13:40, w całości zmieniany 2 razy
ale szuje i nicponie
może niech zobaczy dobry majster u Ciebie, jak takowego posiadasz.
może niech zobaczy dobry majster u Ciebie, jak takowego posiadasz.
Ostatnio zmieniony przez Jacobi 2014-07-26, 13:40, w całości zmieniany 2 razy
:
........tak pewnie zrobię
Jacobi
Jacobi
Bądź dla siebie latarnią, która oświetla twą drogę i nie poszukuj światła poza sobą
:
Mozesz zrealizowac gwarancje w punkcie serwisowym Seiko np w TT
"Mnogość zegarków nie zwiększy zasobu czasu." AP
:
może to jeszcze lepszy pomysł
Z punktu widzenia Drogi Mlecznej, wszyscy jesteśmy ze wsi.
:
Odpowiedz do tematu
.........tak zrobię
Bądź dla siebie latarnią, która oświetla twą drogę i nie poszukuj światła poza sobą