Szukam zegarka
Odpowiedz do tematu

: Szukam zegarka
Jak nie ma sie dosc funduszu to wybor jest zawsze ciezki , w tym roku tylko jeden zegar :cry: , w szranki staja dwa zegary
kryteria
-mechanizm
-wykonanie
-wyglad zewnetrzny

No moze jeszcze bym dopuscił :roll: :???:

:
Nie lubię co prawda okrągłych indeksów, jednak Orient według mnie prezentuje się najlepiej.

"Mam bardzo nieskomplikowany gust. Zawsze zadowala mnie najlepsze". Oscar Wilde.
:
Orient Star 200M to zacna maszyna, ale do mnie nie gada...
A DB ME to obowiązkowa jazda odważnikowa :lol:

Dziewczyny lubią brąz zapraszają :twisted:
:
Ja już miałem prawie klikniętego niebieskiego ME, ale się opamiętałem, bo to kawał bydlaka na moją chudą witkę :roll: Chociaż dalej mi się marzy :roll:

Brałbym Rewolwera, bo IMO ciekawszy z gęby :mrgreen:

Ostatnio zmieniony przez agaron 2012-06-06, 21:35, w całości zmieniany 1 raz
Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem...
emster
[Usunięty]
:
Przez sentyment orient, ale db z 3 obrazka za wygląd na +

:
Deep Blue - co co Orienta nie wiem czy macałeś na zlocie, ale mnie na żywca nie powalił (żółty przynajmniej, bo czarny w zestawie z watchado się do mnie uśmiecha :roll: ) To fajny zegar, ale chyba w żółtym kolorze DB fajniejsze :wink:

YDHTSAF IYDWT TGAGW OYW
:
Revolver zawsze mi sie podobał , ale i odwaznika chciałem tez miec zawsze . :???:

:
Jacek, no z tych dwóch brałbym jednak Revolvera. Do mnie też zawsze gadał, a do żółtego na zlocie to Ci się oczka świeciły :wink:

:
Bo nie było żółtego ME :twisted:

:
No i w DB mechanizm masz lepszy :razz: Tam zdaje się siedzi Miyotka z dokręcaniem i stop sekundą, a w revolverze ten sam mechanizm co w makach. Żeby naładować wskaźnik rezerwy chodu trzeba się zdrowo nawywijać zegarkiem :mrgreen:

YDHTSAF IYDWT TGAGW OYW
:
bow napisał/a:
Bo nie było żółtego ME :twisted:

To może być prawda :mrgreen:

Iks napisał/a:
Tam zdaje się siedzi Miyotka z dokręcaniem i stop sekundą

No Iks'u ma rację, bo tam zacny mechanizm jest.