Odpowiedz do tematu
:
I ja nieśmiało za niebieskim
:
mała złota łopatka dla kolegi
ale jak już to "daleko jeszcze?"
ale jak już to "daleko jeszcze?"
:
ponieważ jednemu wujkowi memu ulubionemu się spodobał – to jak wyżej zapytam też:
daleko jeszcze?
daleko jeszcze?
pozdrawiam
w.
---
„przestań pierdolić – żyj złudzeniami” MM
w.
---
„przestań pierdolić – żyj złudzeniami” MM
:
dzięki, jest nadzieja, że spokojnie zdążę uzbierać
pozdrawiam
w.
---
„przestań pierdolić – żyj złudzeniami” MM
w.
---
„przestań pierdolić – żyj złudzeniami” MM
:
ALAMO napisał/a: |
Pierwsze dwa modele, to chrono lotnicze i morskie. Co do lotniczego - sprawa jest jasna, będzie to zegarek dedykowany PZL.37 Łoś. Co do morskiego - nie mamy jeszcze do niego historii, jestesmy otwarci na wasze pomysły (przy okazji, dziękuje Zinajdzie który cyklicznie podsyła nam swoje przemyślenia, co jest dla nas bardzo miłe i chętnie po nie sięgamy!)
Uploaded with ImageShack.us Drugi model to nasza wariacja na temat - złagodzilismy projekt Dzika i Sokoła poprzez zastosowanie klasycznych uszu o sporym wydlużeniu. Projekt ten miał mieć obniżone do 100 WR, i był rozważany jako wersja automatyczna i manual. Uploaded with ImageShack.us O ile pierwsze z pewnością będą dostepne w 2013, o tyle ten drugi model - zobaczymy. dwa chrono w roku to chyba lekka przeginka by była |
:
Ostatnio zmieniony przez KiKi 2014-02-18, 17:44, w całości zmieniany 1 raz
Ten lotniczy piękny. Czekam na wprowadzenie do sprzedaży.
Ostatnio zmieniony przez KiKi 2014-02-18, 17:44, w całości zmieniany 1 raz
"Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę"
~ Carlos Ruiz Zafón
~ Carlos Ruiz Zafón
:
Alamo, trochę sie pogubiłem w temacie Autochronu - mógłbyś coś więcej powiedzieć kiedy wstępnie, optymistycznie patrząc w przyszłość, chronografy w wersji stylistycznej DzikiSokól oraz/lub Foka-Otago mogą być gotowe? Oba mi się podobają, nie mniej jednak funduszy raczej starczy na jeden, więc kiedy?
Ostatnio zmieniony przez kopeć 2014-02-20, 11:10, w całości zmieniany 2 razy
ALAMO napisał/a: |
Koperta właśnie poszła do produkcji, jeśli to cię zainteresuje |
Alamo, trochę sie pogubiłem w temacie Autochronu - mógłbyś coś więcej powiedzieć kiedy wstępnie, optymistycznie patrząc w przyszłość, chronografy w wersji stylistycznej DzikiSokól oraz/lub Foka-Otago mogą być gotowe? Oba mi się podobają, nie mniej jednak funduszy raczej starczy na jeden, więc kiedy?
Ostatnio zmieniony przez kopeć 2014-02-20, 11:10, w całości zmieniany 2 razy
:
A kto i gdzie twierdził, że ma być chrono w kopercie od Foki?
kopeć napisał/a: |
chronografy w wersji stylistycznej DzikiSokól oraz/lub Foka mogą być gotowe? |
A kto i gdzie twierdził, że ma być chrono w kopercie od Foki?
"Mam bardzo nieskomplikowany gust. Zawsze zadowala mnie najlepsze". Oscar Wilde.
:
Mnie akurat nie o samą kopertę chodzi, ale raczej o projekt z 11 strony.
Michał napisał/a: | ||
A kto i gdzie twierdził, że ma być chrono w kopercie od Foki? |
Mnie akurat nie o samą kopertę chodzi, ale raczej o projekt z 11 strony.
:
Ostatnio zmieniony przez ALAMO 2014-02-20, 11:20, w całości zmieniany 1 raz
Z Autochronem powstał poważny problem natury logistycznej.
Sea Gull wstrzymał produkcję mechanizmu ST1940. Z nieoficjalnych źródeł wiemy, że powodem tego jest fakt iż miał to być mechanizm wykonany na czyjeś indywidualne zamówienie, tymczasem się "rozprzestrzenił" i zrobiła się awantura. Oznacza to, że jedynym realnie dostępnym na rynku mechanizmem pozostał 3LZ z Szanghaju lub 8850 z Liaoling - oba to klony V7750, majace zupełnie inne wskazania. Czyli, projekty już rozrysowane, o ile nie chcemy ich wywalić do kosza, musimy przerobić na klasyczne ST19, a do projektu chronografu mechanicznego opracować od nowa projekt i dokumentację pod mechanizmy analogiczne do V7750.
W tej chwili, kończymy dokumentację koperty od Tokkotaia zmodyfikowanej do potrzeb ST1901. Natomiast uniwersalna koperta 42 mm dla ST1940, której plany i projekt są gotowe u nas od roku - pójdzie de facto do kosza
kopeć, ten projekt jak widzisz właśnie się rozpoczął, koperta wzór Kostka pojechała już do fabryki w celu przygotowania prototypów.
Sea Gull wstrzymał produkcję mechanizmu ST1940. Z nieoficjalnych źródeł wiemy, że powodem tego jest fakt iż miał to być mechanizm wykonany na czyjeś indywidualne zamówienie, tymczasem się "rozprzestrzenił" i zrobiła się awantura. Oznacza to, że jedynym realnie dostępnym na rynku mechanizmem pozostał 3LZ z Szanghaju lub 8850 z Liaoling - oba to klony V7750, majace zupełnie inne wskazania. Czyli, projekty już rozrysowane, o ile nie chcemy ich wywalić do kosza, musimy przerobić na klasyczne ST19, a do projektu chronografu mechanicznego opracować od nowa projekt i dokumentację pod mechanizmy analogiczne do V7750.
W tej chwili, kończymy dokumentację koperty od Tokkotaia zmodyfikowanej do potrzeb ST1901. Natomiast uniwersalna koperta 42 mm dla ST1940, której plany i projekt są gotowe u nas od roku - pójdzie de facto do kosza
kopeć, ten projekt jak widzisz właśnie się rozpoczął, koperta wzór Kostka pojechała już do fabryki w celu przygotowania prototypów.
Ostatnio zmieniony przez ALAMO 2014-02-20, 11:20, w całości zmieniany 1 raz
:
Ostatnio zmieniony przez kopeć 2014-02-20, 12:29, w całości zmieniany 3 razy
OK, dzięki - wreszcie mam jasność - lepiej późno niż wcale
Ostatnio zmieniony przez kopeć 2014-02-20, 12:29, w całości zmieniany 3 razy
:
To informacja z zeszłego tygodnia, wcześniej mieliśmy potwierdzone zamówienie i termin dostawy na jesień tego roku
:
Odpowiedz do tematu
juz sie gubie; czy ta informacja ma jakis wplyw na zubra?
beceen | ***** ***