Odpowiedz do tematu
:
:
Panowie, było już ale nie mogę znaleźć.
Jak noszę zegarek to nie nakręca się do końca, rezerwa - jakieś 20h.
Przy ręcznym nakręceniu jest wszystko ok.
Podejrzewam, że coś w transporcie się stało.
Może ktoś podpowiedzieć czy:
- to coś poważnego
- można usterkę usunąć samemu, w sensie czy jest to łatwe (coś z dokręceniem wahnika) czy raczej nie grzebać?
Jak noszę zegarek to nie nakręca się do końca, rezerwa - jakieś 20h.
Przy ręcznym nakręceniu jest wszystko ok.
Podejrzewam, że coś w transporcie się stało.
Może ktoś podpowiedzieć czy:
- to coś poważnego
- można usterkę usunąć samemu, w sensie czy jest to łatwe (coś z dokręceniem wahnika) czy raczej nie grzebać?
Skate or die!
:
ok, spróbuję - zobaczymy czy pomoze.
Dzięki.
Dzięki.
Skate or die!
:
I jak tam, prezesie? Zdziałałeś coś? W moim Aviatorze wahnik co prawda się nie odkręcił, ale za to chodzi całkiem głośno (przebija go chyba tylko Gerlach Jastrząb ). Podobno to przypadłość tej Miyoty, ale czy idzie to przesmarować? U mnie w mieście będzie to niemożliwe, jednak mógłbym gdzieś może dostać smarowidło? Czy to w ogóle coś da, ma sens?
A co do samego mechanizmu, zdumiewa mnie czasami jak ten wahniczek w takim maleństwie potrafi rozbujać całkiem sporą kopertę Aviatora
A co do samego mechanizmu, zdumiewa mnie czasami jak ten wahniczek w takim maleństwie potrafi rozbujać całkiem sporą kopertę Aviatora
:
Nie miałem czasu - jak dokręcę to na pewno tu napiszę.
Skate or die!
:
:
Dzięki Tomek..
A zatem próbowałem dokręcić jak rozebrałem go wreszcie...
I dupa - śrubka kręci się w kółko... co teraz?
Svedos napisał/a: |
prezesso, w miyocie na wahniku jest jedna śrubka, może się poluzowała i trzeba dokręcić. |
A zatem próbowałem dokręcić jak rozebrałem go wreszcie...
I dupa - śrubka kręci się w kółko... co teraz?
Skate or die!
:
No to jak się śrubka kręcie to wszystko wskazuje na to że gwint jest zerwany ...i że tak powiem czarna dupa
:
Czy objawy, które opisałem mogą z tego wynikać?
I czy gwint może być zerwany w śrubce czy w mechanizmie?
Tzn. wiem, że wróżką nie jesteś - ale jakie jest prawdopodobieństwo zerwania w śrubce a jakie w werku?...
I czy gwint może być zerwany w śrubce czy w mechanizmie?
Tzn. wiem, że wróżką nie jesteś - ale jakie jest prawdopodobieństwo zerwania w śrubce a jakie w werku?...
Skate or die!
:
prezesso, 50 na 50
możesz spróbować wsunąć pod śrubkę cienki wkrętak i podważać ją d ogóry a drugim odkręcać powinna wtedy wyjść i zobaczysz co poszło.
możesz spróbować wsunąć pod śrubkę cienki wkrętak i podważać ją d ogóry a drugim odkręcać powinna wtedy wyjść i zobaczysz co poszło.
:
ale przy zerwanym gwincie to czy nie powinien mi ten wahnik się odkręcić i odpaść przy noszeniu?
Skate or die!
:
Gwint może być nie zerwany ale naderwany, efekt jest taki że połączenie jest luźnie ale się nie odkręca.
:
Ze dwa lata temu, wkręciłem kumplowi w zegarku taką śrubkę na któryś klej Loctite (oczywiście za jego aprobatą) i do tej pory działa. Może to nie jest rozwiązanie idealne, ale skuteczne.
:
Odpowiedz do tematu
jaro19591, są specjalne kleje do połączeń gwintowych można tego użyć zamiast typowego kleju jest o tyle lepsze że trzyma dobrze i daje się odkręcić ja używam tego do skrę ania wałków z koronkami.