Moje Zegarki z Rosji
Odpowiedz do tematu

uki999
[Usunięty]
: Moje Zegarki z Rosji
Jako że jestem "świeży" na forum, przedstawię moją kolekcję rosyjskich zegarków.
Jako numer I
Wostok z naciągiem ręcznym, odziedziczyłem go po dziadku (tzn. znalazłem w starej szufladzie :wink: )
Pierwsze co zrobiłem to pozbyłem się starej bransolety, następnie oddałem do czyszczenia i regulacji. Jedną z moich zasad jest nie otwieranie zegarków ( nie znam się na naprawach)
No i na koniec zmieniłem szkło, stare pozostawiało wiele do życzenia oraz dobrałem mu porządny pach. :smile:

Numer II
Aviator Automatik 2416 z automatycznym naciągiem.
Mam do niego słabość ze względu na "inny" cyferblat. Zresztą sami zobaczcie :wink:

Numer III
Vodolaz
"Z Mołnią wogóle wiąże się ciekawa historia, nie wiem czy koledzy zdają sobie z tego sprawę... Ten sam werk bazowy Cortbert sprzedał ZSRR, ale równocześnie produkował je dla ... Rolexa. Ów zaś, był wkładany właściwie od początku do środka przez Officine Panerai"
Tekst Guest_ALAMO_* KMZiZ (z mojej strony nic dodać nic ująć :wink: )

Numer IV
Aviator również na mołni

Numer V
Strela 3133

Dla mnie to 3017 po liftingu :grin: Poważnie mechanizm kaliber 3133 chronograph.
Wielkość 39mm, rozstaw uszu 20mm. (Obecnie zegarek w trakcie reklamacji).
Jego dziadek czyli 3017 bazował na mechanizmie venus 150 i produkowany był od roku 1959. Początkowo oferowany był tylko dla oficerów radzieckich sił powietrznych.

Ostatnio zmieniony przez uki999 2010-07-06, 14:17, w całości zmieniany 6 razy
:
Słuszny początek :wink: kolekcji :smile:

:
Droga obrana jest słuszna !
Bardzo fajne zegarki

:
Bardzo fajny zestaw! Róznorodny :-)

:
Gratuluję zestawu, ale pamiętaj, że to dopiero początek :mrgreen:

Blaz
[Usunięty]
:
Kolekcja naprawdę zacna. :wink:

Alamo, jednak Twój kaganek wiedzy na kizi nie wygasł... :wink:

:
Ładny zbiór - rozwijaj go :)
P>S