Maluch miał swój RotorSystem .
RotorSystemem 126p była możliwość odpalania go za pomocą trzonka zmiotki,lub dowolnego kijka .
Odpowiedz do tematu
:
:
Znajomy opowiadał mi historię, jak to kiedyś jakiemuś dziadkowi zgasł 126p na skrzyżowaniu a gość za nim zaczął trąbić - jak dziadek wysiadł z kijem z fiacika, to facet dał wsteczny i dyla!
Sylwek napisał/a: |
Maluch miał swój RotorSystem .
RotorSystemem 126p była możliwość odpalania go za pomocą trzonka zmiotki,lub dowolnego kijka . |
Znajomy opowiadał mi historię, jak to kiedyś jakiemuś dziadkowi zgasł 126p na skrzyżowaniu a gość za nim zaczął trąbić - jak dziadek wysiadł z kijem z fiacika, to facet dał wsteczny i dyla!
Drzewo bez korzenia daleko nie zajdzie
:
http://www.czwarty-wymiar.pl/viewtopic.php?t=16655
Piort napisał/a: |
Czy powstaną jedynie kiedyś G.Gerlach o nazwie Sokół 600, Perkoz, Lech itd. a zabraknie Junaka , Osy, Gila itp.? |
http://www.czwarty-wymiar.pl/viewtopic.php?t=16655
:
Przeczytałem całe 34 strony tematu, ale nie znalazłem tam nic, co miałoby jakikolwiek związek z pytaniem Piorta. Ale gdzieś już była mowa o klasykach polskich powojennych motocykli, tak że chyba po prostu motocykle stoją daleko w kolejce, a ta jest jak do przychodni. Znaczy, cierpliwości Piorcie!
Santino napisał/a: | ||
http://www.czwarty-wymiar.pl/viewtopic.php?t=16655 |
Przeczytałem całe 34 strony tematu, ale nie znalazłem tam nic, co miałoby jakikolwiek związek z pytaniem Piorta. Ale gdzieś już była mowa o klasykach polskich powojennych motocykli, tak że chyba po prostu motocykle stoją daleko w kolejce, a ta jest jak do przychodni. Znaczy, cierpliwości Piorcie!
Tak wyglądała Zina aka Zinajda.
:
Podobne pytanie zadałem rok temu Alamo Odpowiedział że "wszystko w swoim czasie" Ponowiłem to zapytanie gdyż w między czasie Xicorr pokazał Fiata 125p i Syrenę Sport. Zacząłem się zastanawiać czy aby jednak G.Gerlach nie zrezygnuje z działu motocykli powojennych na rzecz Xicorr i odda im pierwszeństwo do całej motoryzacji powojennej.
:
Szczególnie Junaka
Jeździłeś tym "cudem" ???
Ciągłe problemy z aparatem zapłonowym i olej na spodniach , to tak na początek .
O innych notorycznych problemach nie wspomnę, a kosztował kupę kasy, bo 24 tysiące , co jak na tamte czasy było spora sumą.
Ostatnio zmieniony przez Eustachy 2015-04-04, 16:30, w całości zmieniany 1 raz
Piort napisał/a: |
..... a zabraknie Junaka , Osy, Gila itp.? |
Szczególnie Junaka
Jeździłeś tym "cudem" ???
Ciągłe problemy z aparatem zapłonowym i olej na spodniach , to tak na początek .
O innych notorycznych problemach nie wspomnę, a kosztował kupę kasy, bo 24 tysiące , co jak na tamte czasy było spora sumą.
Ostatnio zmieniony przez Eustachy 2015-04-04, 16:30, w całości zmieniany 1 raz
"Od dawna już nie nosiłem zegarka. Przeszkadzał mi. Czułem się źle. Miałem wrażenie, że coś pęta mi przegub."
E.Stachura " Cała jaskrawość "
E.Stachura " Cała jaskrawość "
:
Ups - faktycznie
Link dałem do Sokoła 1000 - czyli przedwojenny.
Sorry!
Zinajda napisał/a: |
Przeczytałem całe 34 strony tematu, ale nie znalazłem tam nic, co miałoby jakikolwiek związek z pytaniem Piorta. Ale gdzieś już była mowa o klasykach polskich powojennych motocykli, tak że chyba po prostu motocykle stoją daleko w kolejce, a ta jest jak do przychodni. Znaczy, cierpliwości Piorcie! |
Ups - faktycznie
Link dałem do Sokoła 1000 - czyli przedwojenny.
Sorry!
:
Gerlachy idą w militaria, udało mi się nawet podpatrzeć projekt dekla do następnego, owianego jeszcze produkcyjną tajemnicą zegarka:
Piort napisał/a: |
Podobne pytanie zadałem rok temu Alamo Odpowiedział że "wszystko w swoim czasie" Ponowiłem to zapytanie gdyż w między czasie Xicorr pokazał Fiata 125p i Syrenę Sport. Zacząłem się zastanawiać czy aby jednak G.Gerlach nie zrezygnuje z działu motocykli powojennych na rzecz Xicorr i odda im pierwszeństwo do całej motoryzacji powojennej. |
Gerlachy idą w militaria, udało mi się nawet podpatrzeć projekt dekla do następnego, owianego jeszcze produkcyjną tajemnicą zegarka:
Drzewo bez korzenia daleko nie zajdzie
:
Ja jeżdżę do tej pory
Faktycznie nowe modele naszpikowane były niedoróbkami fabrycznymi, ale wystarczy mieć troszeczkę zmysłu technicznego i odrobinę dobrej woli, żeby pozbyć się tych usterek. No a jak ktoś nie chciał , albo nie umiał to miał olej na spodniach i problemy z zapłonem - zgadzam się.
Ja średnio robię na moim kilka tys. km rocznie i nigdy nie miałem nic zarzygane olejem, nigdy mnie też nie zawiódł w trasie (tzn. raz, gdy w nocy jechałem zgasło mi światło podczas hamowania bo doszło do zwarcia w wyłączniku światła stop, ale wystarczyło palcem popchnąć stycznik i wszystko zaczęło działać normalnie, co jest nie do pomyślenia w dzisiejszych pojazdach, bo przy takim zwarciu komputer poszedłby z dymem, a wraz z nim pewnie i cały plastikowy motor )
Ostatnio zmieniony przez soda 2015-04-07, 10:39, w całości zmieniany 1 raz
Eustachy napisał/a: |
Szczególnie Junaka
Jeździłeś tym "cudem" ??? |
Ja jeżdżę do tej pory
Faktycznie nowe modele naszpikowane były niedoróbkami fabrycznymi, ale wystarczy mieć troszeczkę zmysłu technicznego i odrobinę dobrej woli, żeby pozbyć się tych usterek. No a jak ktoś nie chciał , albo nie umiał to miał olej na spodniach i problemy z zapłonem - zgadzam się.
Ja średnio robię na moim kilka tys. km rocznie i nigdy nie miałem nic zarzygane olejem, nigdy mnie też nie zawiódł w trasie (tzn. raz, gdy w nocy jechałem zgasło mi światło podczas hamowania bo doszło do zwarcia w wyłączniku światła stop, ale wystarczyło palcem popchnąć stycznik i wszystko zaczęło działać normalnie, co jest nie do pomyślenia w dzisiejszych pojazdach, bo przy takim zwarciu komputer poszedłby z dymem, a wraz z nim pewnie i cały plastikowy motor )
Ostatnio zmieniony przez soda 2015-04-07, 10:39, w całości zmieniany 1 raz
:
Podział rynku i tematów się nie dokonał na żadnym tajnym spotkaniu
W tajemnicy powiem, że Junaka mamy na tapecie już od ponad pół roku, ale projekt jest lekko (albo trochę więcej niż lekko) odjechany i jeszcze chwilę potrzebujemy do pierwszej prezentacji Ale już niedługo.
Piort napisał/a: |
Podobne pytanie zadałem rok temu Alamo Odpowiedział że "wszystko w swoim czasie" Ponowiłem to zapytanie gdyż w między czasie Xicorr pokazał Fiata 125p i Syrenę Sport. Zacząłem się zastanawiać czy aby jednak G.Gerlach nie zrezygnuje z działu motocykli powojennych na rzecz Xicorr i odda im pierwszeństwo do całej motoryzacji powojennej. |
Podział rynku i tematów się nie dokonał na żadnym tajnym spotkaniu
W tajemnicy powiem, że Junaka mamy na tapecie już od ponad pół roku, ale projekt jest lekko (albo trochę więcej niż lekko) odjechany i jeszcze chwilę potrzebujemy do pierwszej prezentacji Ale już niedługo.
:
Mam nadzieję, że cena nie przerośnie wartości motocykla
:
Na allegro chodzą za kilkanaście tysięcy.
Nasz powinien być tańszy
Nasz powinien być tańszy
:
Uff... bu już myślałem, że w razie czego będę musiał sprzedać motór i zamienić go na zegarek. Taki Junak-Junak trade
:
Z buta z Junakiem na łapie?
To już lepiej zostań przy tym, co masz
To już lepiej zostań przy tym, co masz
:
Odpowiedz do tematu
Takim się kiedyś woziłem
Atmosfera jak w bombowcu.
Atmosfera jak w bombowcu.
Pozdro!!!