FIYTA EXTREME GA8540.BBB Tytanowy J-16
Odpowiedz do tematu

: FIYTA EXTREME GA8540.BBB Tytanowy J-16
FIYTA EXTREME GA8540.BBB to zegarek poświęcony nowoczesnemu Chińskiemu wielozadaniowemu myśliwcowi Shenyang J-16 opartemu konstrukcyjnie na Rosyjskim Suchoj Su 30MKK

Zegarek jest całkowicie wykonany z tytanu przez co mimo sporych rozmiarów ( średnica koperty to 45 mm) jest wyjątkowo lekki i nie czuje się jego gabarytów na nadgarstku
Wszystkie elementy zegarka są wykonane z dużą starannością, to samo dotyczy bransolety
Koronka i puszery wykonane perfekcyjnie.

Zegarek napędzany automatycznym werkiem z funkcja chronografu określanym przez producenta jako FIYTA automatic chronograph, nie otwierałem dekla więc nie powiem co to werk, jedno jest pewne pochodzi on od zewnętrznego dostawcy bo Fiyta nie produkuje swoich werków.
Tarcza czarna o strukturze "papieru ściernego" z nakładanymi srebrnymi indeksami na których naniesiona jest luma w kolorze beżowym, wskazówki srebrne z taką samą lumą położoną na ich końcówkach. Sekundnik zakończony czerwoną sylwetką samolotu. Datownik lekko poniżej godziny 4. Na tarczy są trzy subtarczki górna z licznikiem 30 minutowym, dolna z licznikiem 12 godzinnym i boczna lewa z sekundnikiem, po prawej stronie logo producenta i logo Chińskich Sił Powietrznych

Szkło szafirowe z doskonałej jakości wewnętrzną powłoką AR

Dekiel stalowy zakręcany na śrubki o bardzo nietypowym kształcie, ostro ścięty na końcówkach, na deklu grawer z sylwetką samolotu i numerem limitacji- zegarek zrobiony w 1000 egzemplarzy.

Technikalia ze strony Europejskiego dystrybutora

Manufacturer FIYTA
Movement FIYTA automatic chronograph
Functions Hours, minutes, seconds, date, chronograph, anti-magnet, anti-shock
Dial Black
Case Titanium, d=45 mm, h=16 mm
Waterproof 100m
Bottom Sapphire
Glas Sapphire, glareproof
Strap, Bracelet Titanium
Clasp Butterfly clasp
Equipment Box





























Ostatnio zmieniony przez Svedos 2015-04-02, 10:20, w całości zmieniany 1 raz
:
Super , bardzo mi się podoba ten zegarek .
Może kiedyś i mi się taki trafi .

:
.........krótko: piękny. Nosiłbym.
Gratuluję pifko

Bądź dla siebie latarnią, która oświetla twą drogę i nie poszukuj światła poza sobą
:
nie widzę fotek ani na telefonie ani na kompie :(

Skate or die!
:
prezesso, wyczyść przeglądarkę

Maras68
[Usunięty]
:
SVEDOS - wytłumacz mi, co tak naprawdę uwiodło cię w tym zegarku :?: hmmm :shock: hmmm

:
Maras68, zobaczysz na żywo to zrozumiesz :))

Maras68
[Usunięty]
:
OK :)

:
Niby taki Fjut, a zegarek niczego sobie. Ciekawe, jak z trwałością powłoki.

:
jaro19591 napisał/a:
Niby taki Fjut, a zegarek niczego sobie. Ciekawe, jak z trwałością powłoki.


Tego się nie dowiemy bo u Svedosa często nie gości przy takiej ilości zegarków. Mi się ten zegarek strasznie podoba jedynie nazwa psuje całość ;)

Pozdrawiam
Marcin/kornel91


Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Sinn Zelos
:
Ale z datą to pojechali facepalm

To ten co go już macie jakiś czas z Alamosem?

Skate or die!
krawiec
[Usunięty]
:
Fajny zegar, tylko data mi nie pasuje. Powinny być białe cyfry na czarnym tle a nie na odwrót albo najlepiej wypierniczyć tą datę.

:
Kapitalny! :shock:

:głową w mur:


PS
Tarcza datownika rzeczywiscie powinna być czarna, może dałoby się ją zmienić?

:
Co do daty to i owszem może się koleżeństwu nie podobać i czarna była by ładniejsza :P ale biały kolor tarczki i czarna cyfra daty to efekt jak najbardziej zamierzony. W takim zegarku który w zamyśle został stworzony dla pilota samolotu myśliwskiego biała kolor jest kontrastowy w stosunku do czarnej tarczy, tym samy jest bardziej czytelny i wystraszy tylko spojrzenie aby prawidło odczytać datę, przy czarnym kolorze tarczki i białym nadruku nie było by to już takie oczywiste.
Zobaczcie na zegarki z serii kosmicznej tam też tarczki AM/PM czy tarczki datownika są białe. Werki użyte w tych modelach były modyfikowane specjalnie dla tego projekt ba tarczki AM/PM były robione tylko dla tej serii, więc nie było problemu żeby były czarne a napisy białe.

:
Eeee tam - pitolenie :P

O ile wskaźnik am/pm w astronautach ma sens o tyle pilot zazwyczaj wsiada do samolotu po odprawie i raczej wie co za dzień jest c'nie?
Tak samo uważam, że w zamyśle to on raczej jest zaprojektowany dla snobów z grubym portfelem.;)

Ale fajny jest i tak.

Skate or die!
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.