:
Ale czy właśnie w biznesie nie chodzi właśnie o tego klienta? Nie rozumiem waszego podejścia właśnie do klienta. Sam kupuję tam gdzie jest miła i kulturalna obsługa, choć bym miał jechać parę kilometrów dalej.Jak już tak piszę to zauważyłem że każdy nowy który coś napiszę , da jakąś propozycje,zapyta z banalnym pytaniem, zaproponuje jakieś zmiany -natychmiast jest zbluzgany ,wyśmiany przez 6 stron.Zaraz napiszecie że taki tu klimat ,ale to bardzo zniechęca do pisania czegokolwiek nowych członków. To taka moja skromna uwaga
Wszystko ma swoją kolej, miejsce i czas.
:
WAFEL1979 napisał/a: |
Ale czy właśnie w biznesie nie chodzi właśnie o tego klienta? Nie rozumiem waszego podejścia właśnie do klienta. Sam kupuję tam gdzie jest miła i kulturalna obsługa, choć bym miał jechać parę kilometrów dalej.Jak już tak piszę to zauważyłem że każdy nowy który coś napiszę , da jakąś propozycje,zapyta z banalnym pytaniem, zaproponuje jakieś zmiany -natychmiast jest zbluzgany ,wyśmiany przez 6 stron.Zaraz napiszecie że taki tu klimat ,ale to bardzo zniechęca do pisania czegokolwiek nowych członków. To taka moja skromna uwaga |
I ja się z Tobą zgadzam. Tylko Pattini nie ma sklepu. Sprzedaję tylko przez internet. Mi tylko o to chodzi, że kolega wszedł do "zakładu pracy".
Pozdrawiam
Marcin/kornel91
Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Sinn Zelos
:
Czuję, że za chwilę dyskusja z "Batorego" przeniesie się do "Pattiniego"...
Trudno, najwyżej przyjdzie zły mod i zrobi porządek
WAFEL1979 rozczaruję Cię. W biznesie wcale nie chodzi o kienta i jego szczęście a o jego pieniądze i zadowolenie sprzedawcy. Sorry jesli Cię rozczarowałem. Sztuka polega na tym, by kupujący był zadowolony z tego, że jego pieniądze zmieniły posiadacza.
Ostatnio zmieniony przez Z_bych 2015-03-12, 10:11, w całości zmieniany 1 raz
:
Z_bych, W mojej firmie to właśnie klient jest na pierwszym miejscu i jego zadowolenie .Pamiętaj jeden niezadowolony zrobi więcej złego niż sto zadowolonych
[ Dodano: 2015-03-12, 11:26 ]
Santino,
Cytat: |
A tak ogólnie - skąd w ludziach tyle odwagi, żeby pouczać innych, jak mają prowadzić własne biznesy? |
Nikt tu nikogo nie poucza ,chodzi o kulturę osobistą na co dzień i do klienta, choć przychodzi w najmniej nieodpowiednim momencie
Wszystko ma swoją kolej, miejsce i czas.
:
Santino napisał/a: |
WAFEL1979 napisał/a: | W mojej firmie to właśnie klient jest na pierwszym miejscu i jego zadowolenie |
Dużo zarabiasz?
|
Wystarczająco
Wszystko ma swoją kolej, miejsce i czas.
:
Ja jestem człowiekiem który z definicji nie narzeka
:
Santino,
Wszystko ma swoją kolej, miejsce i czas.
:
WAFEL1979,
Flati - ależ Ci się dowcip wyostrzył
:
Patini-sratini. Nie ma co się zastanawiać-w cenie ok 50zł to te paski są całkiem spoko ale lepiej i tak dopłacić i kupić coś od forumowych pachorobów. A co do obsługi... nieraz łapa świerzbi by o kimś coś paskudnego w necie napisać ale lepiej zostać obiektywnym. I obiektywnie można teraz napisać-o jakości pasków każdy ma własne zdanie (w większości dobre) a przynajmniej teraz wiadomo że z firmą lepiej komunikować się mailowo i będzie wszystko cacy.