Przedstawiam kilka zdjęć mojego lotnika. Steinhart Nav B-Uhr B-type, wielkość koperty 44mm.
Tutaj małe porównanie ze starszym braciszkiem czyli Seiko 37mm vs. Steinhart 44mm.
A na dniach listonosz powinien przynieść jasno-brązowy paseczek.
Odpowiedz do tematu
: Steinhart Nav B-Uhr B-type
Ostatnio zmieniony przez Bonthyc 2015-03-26, 13:56, w całości zmieniany 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Bonthyc 2015-03-26, 13:56, w całości zmieniany 2 razy
:
W seiko więcej się dzieje na tarczy,ale stenek lepiej trzyma klimat ,pogratulować
:
Fajne foto.
Pozdrawiam
Marcin/kornel91
Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Sinn Zelos
Marcin/kornel91
Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Sinn Zelos
:
Graty! Stenek pilot to cymes nad cymesy! Mam na niego chęć już od długiego czasu. Niech się nosi i cyka radośnie!
:
Klimat najlepiej oddaje ten model w tytanie i z lumą Vintage i z tą grawerką na deklu i boku koperty:
http://steinhart-zegarki....pe-tytanowy/141
Ostatnio zmieniony przez Maras68 2014-11-12, 17:47, w całości zmieniany 1 raz
feleksc napisał/a: |
W seiko więcej się dzieje na tarczy,ale stenek lepiej trzyma klimat ,pogratulować |
Klimat najlepiej oddaje ten model w tytanie i z lumą Vintage i z tą grawerką na deklu i boku koperty:
http://steinhart-zegarki....pe-tytanowy/141
Ostatnio zmieniony przez Maras68 2014-11-12, 17:47, w całości zmieniany 1 raz
:
No ale właśnie w tym pilocie za wiele nie powinno się dziać na tarczy, bo ten zegarek nie służył do tego żeby sprawdzać która jest aktualnie godzina, a już na pewno który jest dzień miesiąca czy tygodnia. Tarcza "pilota" typu B własnie tak powinna wyglądać.
Nawigator bombowca w momencie startu samolotu ustawiał ten zegarek w pozycji godz. 12:00 a potem wydawał pilotowi polecenia do zmiany kursu w oparciu o wskazania zegarka i kompasu, oraz mapy. Wskazania kursu były wcześniej nanoszone na mapę albo przez nawigatora samolotu zwiadowczego, bądź innego bombowca który leciał ta trasą wcześniej. Oczywiście określanie pozycji samolotu w oparciu o tą technikę były dość nie precyzyjne i trzeba było je korygować choćby ze względu na siłę i kierunek wiatru, ale na ówczesną chwile to i tak było rozwiązanie dość rewolucyjne.
A zegarka gratuluję - świetny jest... wiem bo mam
Tylko wersja 44mm bo zeby nosić 47 to już trzeba mieś łapsko jak Papaj chyba... sam nie mam delikatnej rąsi (19,5 -21cm) i 44 jest na styk
Ostatnio zmieniony przez Daito 2014-11-12, 17:52, w całości zmieniany 1 raz
feleksc napisał/a: |
W seiko więcej się dzieje na tarczy,ale stenek lepiej trzyma klimat ,pogratulować |
No ale właśnie w tym pilocie za wiele nie powinno się dziać na tarczy, bo ten zegarek nie służył do tego żeby sprawdzać która jest aktualnie godzina, a już na pewno który jest dzień miesiąca czy tygodnia. Tarcza "pilota" typu B własnie tak powinna wyglądać.
Nawigator bombowca w momencie startu samolotu ustawiał ten zegarek w pozycji godz. 12:00 a potem wydawał pilotowi polecenia do zmiany kursu w oparciu o wskazania zegarka i kompasu, oraz mapy. Wskazania kursu były wcześniej nanoszone na mapę albo przez nawigatora samolotu zwiadowczego, bądź innego bombowca który leciał ta trasą wcześniej. Oczywiście określanie pozycji samolotu w oparciu o tą technikę były dość nie precyzyjne i trzeba było je korygować choćby ze względu na siłę i kierunek wiatru, ale na ówczesną chwile to i tak było rozwiązanie dość rewolucyjne.
A zegarka gratuluję - świetny jest... wiem bo mam
Maras68 napisał/a: |
Klimat najlepiej oddaje ten model w tytanie i z lumą Vintage i z tą grawerką na deklu i boku koperty: http://steinhart-zegarki....pe-tytanowy/141 |
Tylko wersja 44mm bo zeby nosić 47 to już trzeba mieś łapsko jak Papaj chyba... sam nie mam delikatnej rąsi (19,5 -21cm) i 44 jest na styk
Ostatnio zmieniony przez Daito 2014-11-12, 17:52, w całości zmieniany 1 raz
Nieczynne z powodu że zamknięte
:
Ostatnio zmieniony przez Bonthyc 2014-11-12, 19:20, w całości zmieniany 3 razy
Dzięki Panowie! Pilot z tarczą typu B to było coś na co chorowałem odkąd doszedłem do tego, że zegarek to jednak coś więcej niż tylko przedmiot wskazujący aktualną godzinę który obecnie z powodzeniem może być zastąpiony przez telefon. Chyba z 4 lata temu kupiłem sobie małego seiko. Swoją drogą bardzo fajny zegarek i lubię go ale jednak to nie było to. Przez ten czas okresowo wracała do mnie chęć nabycia czegoś z "czystą" tarczą typu B w bardziej lotniczym rozmiarze. Jednak z zachowaniem zdrowego rozsądku - maks 45mm (chyba, że dodaliby mi kombinezon lotniczy ). Wersja vintage rzeczywiście ma kilka rzeczy które mi się bardziej podobają ale jednak cena też miała znaczenie. Jeśli nie liczyłbym się z nią to pewnie prezentowałbym teraz zdjęcia Laco Dortmund.
Ostatnio zmieniony przez Bonthyc 2014-11-12, 19:20, w całości zmieniany 3 razy
:
Bonthyc, gratulacje!
Za mną też chodzi ostatnio typ B
Za mną też chodzi ostatnio typ B
Pozdrawiam,
Jarek
Jarek
:
nie chwaliłeś się, chyba coś mnie ominęło
[ Dodano: 2014-11-13, 08:22 ]
za mną tez biega ten typ ale w wersji Vintage może sie skusze niebawem
Ostatnio zmieniony przez Maras68 2014-11-13, 08:22, w całości zmieniany 1 raz
Daito napisał/a: |
A zegarka gratuluję - świetny jest... wiem bo mam |
nie chwaliłeś się, chyba coś mnie ominęło
[ Dodano: 2014-11-13, 08:22 ]
ygrene napisał/a: |
Za mną też chodzi ostatnio typ B |
za mną tez biega ten typ ale w wersji Vintage może sie skusze niebawem
Ostatnio zmieniony przez Maras68 2014-11-13, 08:22, w całości zmieniany 1 raz
:
Chwaliłem się ale to dawno było... jeszcze za niemca
Ostatnio zmieniony przez Daito 2014-11-13, 13:43, w całości zmieniany 1 raz
Maras68 napisał/a: | ||
nie chwaliłeś się, chyba coś mnie ominęło |
Chwaliłem się ale to dawno było... jeszcze za niemca
Ostatnio zmieniony przez Daito 2014-11-13, 13:43, w całości zmieniany 1 raz
Nieczynne z powodu że zamknięte
:
Ostatnio zmieniony przez Bonthyc 2014-11-13, 14:00, w całości zmieniany 1 raz
Daito, świetny zegarek.
btw.
Czy mi się wydaje, czy koperta w Twoim egzemplarzu jest bardziej wypolerowana niż w moim? Przynajmniej po zdjęciach mam takie wrażenie jakby u mnie była bardziej satynowa.
btw.
Czy mi się wydaje, czy koperta w Twoim egzemplarzu jest bardziej wypolerowana niż w moim? Przynajmniej po zdjęciach mam takie wrażenie jakby u mnie była bardziej satynowa.
Ostatnio zmieniony przez Bonthyc 2014-11-13, 14:00, w całości zmieniany 1 raz
:
SUPERRRR
no to graty jeszcze raz
Daito napisał/a: |
Chwaliłem się ale to dawno było... jeszcze za niemca
|
SUPERRRR
no to graty jeszcze raz
:
To kwestia zdjęcia chyba... a raczej fotoszok'a bo przy "fotosik'u" już się taki "wypolerowany" nie wydaje
Chociaż ja wiem...???
Bonthyc napisał/a: |
Czy mi się wydaje, czy koperta w Twoim egzemplarzu jest bardziej wypolerowana niż w moim? Przynajmniej po zdjęciach mam takie wrażenie jakby u mnie była bardziej satynowa. |
To kwestia zdjęcia chyba... a raczej fotoszok'a bo przy "fotosik'u" już się taki "wypolerowany" nie wydaje
Chociaż ja wiem...???
Nieczynne z powodu że zamknięte
:
Jak teraz wstawiłeś te zdjęcia to widzę, że to rzeczywiście kwestia obróbki fotoszok'a. Mój wygląda tak samo.
[ Dodano: 2014-11-21, 11:18 ]
Przyszedł nowy pasior w kolorze jasny brąz więc jest okazja pochwalić się nowymi fotami.
Odpowiedz do tematu
Daito napisał/a: |
To kwestia zdjęcia chyba... a raczej fotoszok'a bo przy "fotosik'u" już się taki "wypolerowany" nie wydaje |
Jak teraz wstawiłeś te zdjęcia to widzę, że to rzeczywiście kwestia obróbki fotoszok'a. Mój wygląda tak samo.
[ Dodano: 2014-11-21, 11:18 ]
Przyszedł nowy pasior w kolorze jasny brąz więc jest okazja pochwalić się nowymi fotami.