Cześć,
będzie wywód
Chciałem przestrzec kolegów przed ptfu autoryzowanym serwisem Orienta jakim jest poljot serwis z Igańskiej . Po przeszło dwóch tygodniach odesłali mojego Orienta Mako, który powędrował do nich,ponieważ pod szkłem przy plastikowym ringu okalającym tarczę pojawił się jakiś paproch/meszek.. ciężko stwierdzić. Wysłałem bez obaw-w końcu znają się na sprawie i powiedzieli,że to formalność. Dokładnie opisałem problem,zapakowałem w dwa,wypełnione sytropianowymi kulkami kartonowe pudełka cały zestaw i wysłałem do Warszawy.
Paczkę po perypetiach z błędnym zaadresowaniem i nie podaniem mojego numeru telefonu przewoźnikowi odesłali kurierem(wysłali 22.08-dotarła dziś), było w niej samo pudełko z zegarkiem,zero wpisów z 'naprawy' w książce gwarancyjnej, brak potwierdzenia zakupu,które wysłałem, brak wydruku z badania szczelności-przecież musieli się dostać do środka,żeby wydobyć intruza? Całość owinięta czarną folią, rogi orientowego pudełka ze śladami poobijania.
To nic, myślę sobie-detal. (może tylko mi zależy na tym,żeby zegarki tak pedantycznie pakować) Otwieram,biorę w ręce i zanim zauważyłem brak usuniętego okrucha widzę cztery rażące oczy rysy w okolicach uszu (do bólu symetryczne). Nie znam się,więc jedynie wnioskuję,że do takiego procederu musiał wylądować w jakimś urządzeniu,które ściśle trzymało kopertę zegarka podczas operacji. Ręce opadły kiedy odwróciłem Mako, i zauważyłem masę rysek na spodniej stronie uszu. (Zdjęli prawdopodobnie pasek, i zakładali tak nieudolnie,jak ja kilka lat temu przy swoim pierwszym Seiko),albo zwyczajnie koperta była ściśnięta z obydwu stron
żałuję,bo nie mam przy sobie aparatu, zdjęcia wstawię w piątek jak odbiorę od brata lustrzankę. Oczywiście bez chwili namysłu wysłałem maila z reklamacją. Czekam na odpowiedź i powoli stygnę z emocji
Odpowiedz do tematu
: Poljot serwis Igańska
Ostatnio zmieniony przez LOUISS 2014-09-03, 20:35, w całości zmieniany 4 razy
Ostatnio zmieniony przez LOUISS 2014-09-03, 20:35, w całości zmieniany 4 razy
Let's watch!
:
No nie wesolo kolego, szkoda mako, ciekawe co Ci odpisza. Swoja droga jestes odwazny ja bym tam nie ryzykowal przez paproszka.
:
No ja raczej też zostawiłbym tego paproka ze strachu przed ... serwisem , co nie zmienia faktu że to ich kompromitacja
rinkazki napisał/a: |
... ma ktoś kod na 10% lub więcej? ... |
pdrog napisał/a: |
... żyję z zasadą "miej wyjebane, a będzie Ci dane"....... |
:
Ostatnio zmieniony przez LOUISS 2014-09-03, 20:49, w całości zmieniany 1 raz
Paproch wcale mały nie był,a autoryzowany serwis to nie garaż za blokiem lub kuźnia wydawałoby się
Ostatnio zmieniony przez LOUISS 2014-09-03, 20:49, w całości zmieniany 1 raz
Let's watch!
:
Uwierz paproch wku...ia strasznie. Ja miałem DB i poszło od razu bo nie mogłem go nosić. Mi po wymianie koronki w M-force też pozostały ślady od strony dekla.
tomaliusz napisał/a: |
No ja raczej też zostawiłbym tego paproka ze strachu przed ... serwisem , co nie zmienia faktu że to ich kompromitacja |
Uwierz paproch wku...ia strasznie. Ja miałem DB i poszło od razu bo nie mogłem go nosić. Mi po wymianie koronki w M-force też pozostały ślady od strony dekla.
Pozdrawiam
Marcin/kornel91
Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Sinn Zelos
Marcin/kornel91
Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Nethuns, OceanX, Orient Star, Oris, Phoibos, Sinn Zelos
:
Amen.
kornel91 napisał/a: |
Uwierz paproch wku...ia strasznie. Ja miałem DB i poszło od razu bo nie mogłem go nosić |
Amen.
Let's watch!
:
No w sumie racja
Mam casioka kostkę i rzadko na ręku ale jak już się trafi to tam też mam takiego paproszka pod szkłem i jak sprawdzam godzinę to pierwsze co widzę to to
No olałem to, ale jakby był częściej na łapce to też bym chyba coś musiał z tym zrobić
Ostatnio zmieniony przez tomaliusz 2014-09-04, 11:12, w całości zmieniany 1 raz
kornel91 napisał/a: | ||
Uwierz paproch wku...ia strasznie. Ja miałem DB i poszło od razu bo nie mogłem go nosić. Mi po wymianie koronki w M-force też pozostały ślady od strony dekla. |
No w sumie racja
Mam casioka kostkę i rzadko na ręku ale jak już się trafi to tam też mam takiego paproszka pod szkłem i jak sprawdzam godzinę to pierwsze co widzę to to
No olałem to, ale jakby był częściej na łapce to też bym chyba coś musiał z tym zrobić
Ostatnio zmieniony przez tomaliusz 2014-09-04, 11:12, w całości zmieniany 1 raz
:
Ostatnio zmieniony przez LOUISS 2014-09-04, 19:07, w całości zmieniany 1 raz
Jest odpowiedź, oczywiście po interwencji telefonicznej,bo "padł im system i skrzynka mailowa nie działa" ehe
Poprosiłem z kierownikiem bałaganu, konsternacja, kilka minut oczekiwania i znalazł się śmiałek,któremu opisałem całą sprawę. Pan był bardzo uprzejmy, jak wspomniał też uwielbia swojego Ravena;) Oczywiście winowajca serwisant jest na urlopie (a jakże). Po słownych przeprosinach, zapewnieniach,że tak sprawy nie zostawią zostałem zaproszony do ich firmowego salonu w Promenadzie, gdzie mamy dogadać kwestę rozwiązania problemu. Wspomniałem o rekompensacie,bo na co mi porysowany zegarek Pan zarzekał się,że wszystko załatwimy tak,żebym był zadowolony.
Umówiłem się na przyszły tydzień,aktualnie jestem trochę zabiegany.
Dam znać co to będzie,ale przynajmniej uspokoili mnie. troszeczkę
Poprosiłem z kierownikiem bałaganu, konsternacja, kilka minut oczekiwania i znalazł się śmiałek,któremu opisałem całą sprawę. Pan był bardzo uprzejmy, jak wspomniał też uwielbia swojego Ravena;) Oczywiście winowajca serwisant jest na urlopie (a jakże). Po słownych przeprosinach, zapewnieniach,że tak sprawy nie zostawią zostałem zaproszony do ich firmowego salonu w Promenadzie, gdzie mamy dogadać kwestę rozwiązania problemu. Wspomniałem o rekompensacie,bo na co mi porysowany zegarek Pan zarzekał się,że wszystko załatwimy tak,żebym był zadowolony.
Umówiłem się na przyszły tydzień,aktualnie jestem trochę zabiegany.
Dam znać co to będzie,ale przynajmniej uspokoili mnie. troszeczkę
Ostatnio zmieniony przez LOUISS 2014-09-04, 19:07, w całości zmieniany 1 raz
Let's watch!
:
Może dostaniesz suuuper rabacik na nowego sikora
rinkazki napisał/a: |
... ma ktoś kod na 10% lub więcej? ... |
pdrog napisał/a: |
... żyję z zasadą "miej wyjebane, a będzie Ci dane"....... |
:
Odpowiedz do tematu
LOUISS, podeszli do sprawy twojej reklamacji reklamacji bardzo profesjonalnie, myślę że na koniec będziesz zadowolony.
A sam serwis...no cóż wtopy się zdarzają najlepszym, tam pracują tylko ludzie i mogą popełniać błędy, jak każdy z nas.
Ja je też popełniam.
A sam serwis...no cóż wtopy się zdarzają najlepszym, tam pracują tylko ludzie i mogą popełniać błędy, jak każdy z nas.
Ja je też popełniam.