pytałem tik taka na spotkaniu i mówił, że selita ma właśnie jakoś 30 kilka godzin rezerwy, więc mogłem mieć rację. Z tym, że teraz to okazuje się, że to normalne jest.
Wracając do tematu - chyba coś się odblokowało i rzeczywiście nakręciłem marinę do końca bez wcześniejszego oporu.
Rezerwa była rzeczywiście długa ale chyba pomyliłem dni w obliczeniach... bo teraz mi wyszło 57h... chyba coś popieprzyłem...
Odpowiedz do tematu
:
Skate or die!
:
Ale co ma Sellita do twojego asiatasa? To dwa zupełnie inne werki.
Asiatas może mieć rezerwę taką jak piszesz spokojnie.
Asiatas może mieć rezerwę taką jak piszesz spokojnie.
:
L&B podobno zbyt powycinał szpanersko rotor i jest on teraz za lekki, wiec nie dokręca...
Cytat: |
pytałem tik taka na spotkaniu i mówił, że selita ma właśnie jakoś 30 kilka godzin rezerwy, więc mogłem mieć rację. Z tym, że teraz to okazuje się, że to normalne jest. |
L&B podobno zbyt powycinał szpanersko rotor i jest on teraz za lekki, wiec nie dokręca...
:
Wychodzi mi na to, że Prezesso chyba słabo dokręcał, bo bał się, że sprężyna się rypnie...
:
Odpowiedz do tematu
alamo - przeczytaj wcześniejsze posty
co do l&b to nie jest raczej wina rotora bo to jest gruby nuras i wątpię, żeby ten model miał powycinany rotor.
co do mariny to raczej jest tak jak mówi blaz - jeszcze sprawdzę, ale wychodzi na to, że jest obecnie bardzo dobrze.
co do l&b to nie jest raczej wina rotora bo to jest gruby nuras i wątpię, żeby ten model miał powycinany rotor.
co do mariny to raczej jest tak jak mówi blaz - jeszcze sprawdzę, ale wychodzi na to, że jest obecnie bardzo dobrze.
Skate or die!