Niestety majstry wykorzystują niewiedzę praktyczną, a że coraz to mniej ich wokół to byle jak i drogo
Toś mnie Marcin załamał nieco,też miałem takie pierwsze wrażenie że majster na lanco przyciął konkretną kasę niesłusznie, a potem cóż pomyślałem może ten typ zegara tak ma i do tego chciejstwo byle szybciej zegar na rękę założyć, ech durny człowiek ...
Odpowiedz do tematu
:
Ostatnio zmieniony przez Maras68 2013-12-21, 17:52, w całości zmieniany 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Maras68 2013-12-21, 17:52, w całości zmieniany 1 raz
:
jest jest, dodatkowe dzięki Kaido za podjęcie roli mediatora bo mogło dojść do szarpaczki
kaido2 napisał/a: |
Nie ma za co dziękować. bo niby za co. |
jest jest, dodatkowe dzięki Kaido za podjęcie roli mediatora bo mogło dojść do szarpaczki
:
Z tym dziękowaniem to skierowane miałem do Wintergreena.
Panowie , ja tylko przedstawiłem realia jak to wszystko wygląda, bo mam z tym styczność i tu nikt na prawdę nie jest winny. Po prostu stało się za sprawą nieuczciwego, nie doszkolonego czy też chciwego usługobiorcy. Należy się cieszyć że maszyna wyszła na prostą, z czego ja też osobiście się cieszę, bo dla mnie to tak naprawdę też jest radocha i nastepny plus na successfully.
Lao Tse napisał/a: | ||
jest jest, dodatkowe dzięki Kaido za podjęcie roli mediatora bo mogło dojść do szarpaczki |
Z tym dziękowaniem to skierowane miałem do Wintergreena.
Panowie , ja tylko przedstawiłem realia jak to wszystko wygląda, bo mam z tym styczność i tu nikt na prawdę nie jest winny. Po prostu stało się za sprawą nieuczciwego, nie doszkolonego czy też chciwego usługobiorcy. Należy się cieszyć że maszyna wyszła na prostą, z czego ja też osobiście się cieszę, bo dla mnie to tak naprawdę też jest radocha i nastepny plus na successfully.
:
no właśnie najważniejsze, że wszystko wyszło na prostą i już nie dziękuje żebyś nie protestował, ale i tak czuję wdzięczność
Odpowiedz do tematu
kaido2 napisał/a: |
Panowie , ja tylko przedstawiłem realia jak to wszystko wygląda, bo mam z tym styczność i tu nikt na prawdę nie jest winny. Po prostu stało się za sprawą nieuczciwego, nie doszkolonego czy też chciwego usługobiorcy. Należy się cieszyć że maszyna wyszła na prostą, z czego ja też osobiście się cieszę, bo dla mnie to tak naprawdę też jest radocha i nastepny plus na successfully. |
no właśnie najważniejsze, że wszystko wyszło na prostą i już nie dziękuje żebyś nie protestował, ale i tak czuję wdzięczność