ПИЛОТ Chronograph Suchoj Su-37 Berkut
Najbardziej zaawansowanym samolotem generacji ,,4+” jest Su-37, oblatany 2 kwietnia 1996 r. Jest to modernizacja Su-27M (Su35) zawierająca kilka najważniejszych rozwiązań przygotowanych dla samolotu MiG MFI. nowy układ aerodynamiczny z przednim usterzeniem poziomym, sterowany wektor ciągu, nowy radar NO11 M z anteną ze skanowaniem fazowym, nowe uzbrojenie, nową kabinę z kolorowymi wielofunkcyjnymi monitorami ciekłokrystalicznymi oraz bocznym drążkiem sterowym Po zakończeniu prób, Su-37 będzie produkowany seryjnie przez zakład w Komsomolsku nad Amurem. Historia S-37 jest silnie związana z programem I-90. Program ten został oparty o wyniki badań aerodynamicznych prowadzonych przez CAGI i SibNIA. Celem programu było stworzenie przyszłego myśliwca w układzie z odwrotnym skosem skrzydeł. Układ gwarantował wysoką manewrowość przy prędkościach mniejszych i większych od prędkości dzwięku, w tym wykonywanie kontrolowanych manewrów przy kącie natarcia większym niż 90°.
Edit
Chciałem użyć zwrotu ПИЛОТ w nazwie tematu , ale jak to wklejam to pokazują się krzaczki.
A oto zegarek poświęcony temu modelowi samolotu
Mechanizm kaliber 31681 z dodatkową tarczką 24 godzinną
Koperta stalowa polerowana
Dekiel stalowy polerowany
Szkło saphir crystal
Tarcza czarna , wskazówki i indeksy wypełnione luminovą
Rozmiar 40x13mm
Wodoodporność 5 ATM
Pasek 20 mm
Limitacja 250 szt
Odpowiedz do tematu
: Suchoj Su-37 Berkut PILOT Chronograph
Ostatnio zmieniony przez Svedos 2010-02-12, 13:35, w całości zmieniany 3 razy
Ostatnio zmieniony przez Svedos 2010-02-12, 13:35, w całości zmieniany 3 razy
:
fajnie dopasowałeś samolocik do tego zegara
:
Piękny zegarek dla równie pięknego samolotu i biorąc pod uwagę odwrócony układ skrzydeł czyli tzw kaczkę, w tym konkretnym przypadku uważam umiejscowienie datownika za jak najbardziej trafione
Sszwedo dzięki za info o tym myśliwcu.
Sszwedo dzięki za info o tym myśliwcu.
:
Miło mi że się podoba, zakupiłem go ze względu na model samolotu który był inspiracja do jego powstania, mam ogromną słabość do samolotów Su, głownie do Su-22 na którym to się szkoliłem. I moim prywatnym zdaniem samoloty Suchoja są najlepsze na świecie, gdyby miały "zachodnią " awionikę żaden samolot na świecie nie był by im w stanie dorównać w walce.
:
jesteś pilotem?
napisz coś wiecej
napisz coś wiecej
:
Nie pilotem nie jestem mi nigdy nie byłem, dawno, dawno temu w odległej galaktyce… jako 19 latek zaraz po maturze zostałem Kadetem Szkoły Chorążych Personelu Technicznego Wojsk Lotniczych w Oleśnicy, nieistniejącej już dziś szkoły kształcącej techników lotniczych. Ze względu na wadę wzroku pilotem nie mogłem zostać a to była w tamtych czasach jedna z dwóch szkół kształcąca Techników Lotniczych, druga była w Zamościu.
Po zdaniu egzaminów (trwały tydzień ) zostałem przyjęty i zgłosiłem się do plutonu który był szkolony właśnie na Su, początkowo Su -7, później Su-20 i w końcu na Su - 22. Niestety los tak zrządził że lotnikiem nie zostałem , ale pozostał ogromny sentyment i pasja do lotnictwa
Edit
Tak jakoś zacząłem liczyć i wyszło że było to dokładnie 30 lat wstecz , wrzesień 1980 roku.
Po zdaniu egzaminów (trwały tydzień ) zostałem przyjęty i zgłosiłem się do plutonu który był szkolony właśnie na Su, początkowo Su -7, później Su-20 i w końcu na Su - 22. Niestety los tak zrządził że lotnikiem nie zostałem , ale pozostał ogromny sentyment i pasja do lotnictwa
Edit
Tak jakoś zacząłem liczyć i wyszło że było to dokładnie 30 lat wstecz , wrzesień 1980 roku.
:
A dlaczego nie zostałeś dalej w wojsku?? Powiedz mi jeszcze, czy pilotami zostają tylko oficerowie??
:
W tamtych czasach pilotem samolotu bojowego, myśliwskiego, mysliwsko - szturmowego czy bombowego mógł zostać tylko oficer po Szkole Orląt w Dęblinie, pilotami samolotów transportowych i pomocniczych a także śmigłowców byli także Chorążowie, jak jest teraz nie wiem, system kształcenia w wojsku zmienił się całkowicie. To dlaczego nie jestem w wojsku to długa historia i nie nadaje się do publikacji, opowiem wam na spotkaniu.
:
A to luz Ja myślałem coby na wiatrak iść ale chyba zdrowie nie to
:
To ja wrócę do zegarka... trzy pytania:
1. gdzie?
2. ile?
3. czemu tak dużo?
1. gdzie?
2. ile?
3. czemu tak dużo?
:
Lub wysłać zapytanie do VW4mocny na allegro, cena powinna być bardziej atrakcyjna.
:
Odpowiedz do tematu
Zegarek owszem owszem - Sszwedo nigdy sie nie chwaliłeś żę byłeś żołnierzem LWP i uczyłeś sie na tak fajnych maszynkach
Miło powspominać a teraz chłopcy męczą te F-16
W jakim stopniu skończyłeś służbę w woju?
Miło powspominać a teraz chłopcy męczą te F-16
W jakim stopniu skończyłeś służbę w woju?