:
To było tylko takie domniemanie, że jak czegoś sami nie robią , to gdzieś to zamawiają
andre
[Usunięty]
2010-04-02, 11:42
:
Konstrukcja sekundnika- teoretycznie wszystko proste jak konstrukcja gwożdzia.Jedno z kół zębatych przekazuje napęd na uzębiony wałek a ten z kolei na zębate koło rozetki.Kurcze wszystko nawet fajnie zrobione bo i oś przekazująca ułożyskowana na kamieniach jak i rozetka również.Sprawdzałem.Oś napędowa kreci się zawsze.Problem występuje pomiędzy górnym (od strony tarczy) zazębieniami oś-rozetka. Patrząc od strony konstrukcyjnej i logicznej zatrzymywanie sie sekundnika nie ma tu prawa wystąpić a jednak występuje!! Winna sytuacji jest sama rozetka która w niektórych egzemplarzach może być minimalnie zwichrowana (zowalizowana) .
No i jeszcze jedna uwaga natury eksploatacyjnej.Mechanizm niezwykle łatwo rozbiera się i składa (znacznie łatwiej od Radzieckich!) .Stopień komplikacji to tylko pozory!!!!!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony przez andre 2010-04-02, 11:42, w całości zmieniany 1 raz
:
Andre, dzięki za info, muszę się kiedyś zmobilizować i zrobić "sekcję".