Niezakręcająca się koronka w Helsonie
Odpowiedz do tematu

:
Cezar, ale tu nie ma smichów-chichów.
To poważna sprawa jest.
80% ludzi użytkuje zegarki z zakręcaną koronką z kompletnym zaprzeczeniem rzeczy. A może i 90%.
Ja mam BARDZO stare zegarki z zakręcana koronką, które do tego mają MOSIĘŻNY tubus, chromowany (albo niklowany). Problemów ze starymi - nie ma wiele. Pomyśl sobie, że taki Wostok amfibii zrobił pewnie milion sztuk ... Albo dwa miliony ...
Ich właściciele mieli świadomość, jak obsługiwać zespół części mechanicznych.
A my ??
Żyjemy w czasach debili.
Jak debil nie ma wyświetlacza 6' minimum, i na nim czerwonej kropki "TU PIER%$ CZOŁEM" - to debil nie wie jak odblokować.
Jakakolwiek wiedza techniczna ulega degeneracji - zwróćcie uwagę na entymologię tego słowa ... DE-generacja. Uwstecznianie. Od "umienia" jest "umny". Szaman,znaczy. Jak u neandertalczyków. tylko się kamieie zamieniły na srajgadżety. Szaman dzisiaj wie jak włączyc w srajfonie automatyczne lajkowanie - a za 10 lat będzie jedynym który wie jak własna ręką ze szpulki srajtaśmę wyciągnąc. Ci bardziej kumaci, bogowie znaczy, będą nawet wiedzieli jak to uczynic OBIEMA rękoma ! Szacun w ulu, najlepsze nałożnice, i atencja Królowej - gwarantowana ...

:
Odesłanie do Helsona też wchodzi w grę. Jutro spłodzę jakiegoś maila i się dowiem co i jak. Jedyne co to będzie trzeba przygotować jakieś uszlachetnianie bierne, żeby drugi raz Vatu nie zapłacić :)

Cezar :facepalm:

Ostatnio zmieniony przez Karolewskiej 2012-09-09, 20:46, w całości zmieniany 1 raz
:
ALAMO napisał/a:
To poważna sprawa jest.


kuffa, znowu się naczytał czego... :facepalm: :)) :))

[ Dodano: 2012-09-09, 21:48 ]
Karolewskiej napisał/a:
uszlachetnianie bierne, żeby drugi raz Vatu nie zapłacić


A z wymianami gwarancyjnymi nie jest tak, że już się Vatu nie płaci??

Ostatnio zmieniony przez Iks 2012-09-09, 20:47, w całości zmieniany 1 raz
YDHTSAF IYDWT TGAGW OYW
:
No właśnie jest, ale trzeba to zgłosić przed odesłaniem ;)

:
Dopiero zaczynam, a i to delikatnie - bo jutro jazda.Jak to u kierowcy TIRa...

:
ALAMO napisał/a:
bo jutro jazda

W końcu do Radomia jedziesz :złośliwiec:
Karolewskiej napisał/a:
Cezar :facepalm:

Sorry Karolku, zostało mi ze starych czasów.
Już nie będę ;)

:
Nie chce was martwić ale ja w sprawie bezela w swoim helsonie wysłałem 4 moze 5 maili. Zgadnijcie ile dostałem odpowiedzi?
Nawet nie próbowali sie wykrecac. Po prostu mnie olali! Nie dostałem żadnej odpowiedzi!

Odpuscilem, buccaneer w niebieskim wyglada dostatecznie dobrze, żeby mnie to nie martwilo...

Skate or die!
:
Z tego linku, który podesłał selassje, wynika raczej, że całkiem nieźle odpisują na maile dotyczące reklamacji.

Zweryfikujemy jak to wygląda :)

Najwyżej zadzwonię i popytam ;)

:
A to ciekawe... I to mówię zupełnie poważnie - ja miałem bardzo negatywne a właściwie nie mialem zadnych wrażeń z kontaktu, którego nie było...

EDYTA
Dodam tylko, ze jak miałem go kupić to odpowiadał w tempie 4 godzin co przy uwzględnieniu różnicy czasowej było świetnym wynikiem. I jakoś nie było problemu, żeby dziennie napisać 2, 3 odpowiedzi.

Ostatnio zmieniony przez prezesso 2012-09-09, 21:22, w całości zmieniany 1 raz
Skate or die!
:
Dziwna sprawa, bo generalnie na forach rozpływają się nad serwisem Helsona... może sodówa już zdążyła mu uderzyć do głowy hmmm

YDHTSAF IYDWT TGAGW OYW
:
prezesso, a masz do nich adres e`mail? Do 18/09 są na urlopie i wyłączyli dane kontaktowe na ten czas.

:
Ja pisałem przez formularz na stronie. Ale to na początku roku było i na przestrzeni miesiąca - 1 mail na tydzień, tak około. Więc nie ma mowy o żadnym urlopie w moim przypadku...

Skate or die!
:
A może im formularz na stronie nie działa?? hmmm

YDHTSAF IYDWT TGAGW OYW
:
Nigdzie więcej nie było adresu mailowego więc wysyłałem wiadomości stamtąd. Poza tym jak kupowałem to też w ten sposób się komunikowałem.
...no a teraz jest już po gwarancji.

Skate or die!
:
ALAMO napisał/a:
Sprawdźcie skąd "zjechał" gwint - z tubusa czy z koronki ?


Jeszcze jej nie zdjąłem, ale na samym tubusie wydaje się być dużo gwintu do dyspozycji.

[ Dodano: 2012-09-19, 22:12 ]
prezesso napisał/a:
Nigdzie więcej nie było adresu mailowego więc wysyłałem wiadomości stamtąd. Poza tym jak kupowałem to też w ten sposób się komunikowałem.
...no a teraz jest już po gwarancji.


Prezesso. Napisałem dzisiaj rano i popołudniu dostałem odpowiedź, że wysyła mi nowy tubus i koronkę ;) Oczywiście for free :P

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.