Chłopaki potrzebuję zakupić DB w nieprodukowanej wersji All Purpose Diver 1000M, tylko na bransie
Uploaded with ImageShack.us
Może być wersja czarna lub niebieska, łotewer. Może ktoś wie gdzie takiego można znaleźć (ja jednego znalazłem ale szkoda gadać ).
Ewentualnie jakiś inny model wchodziłby w grę np. taki Pro Sun Diver 1000
Uploaded with ImageShack.us
Budżet powiedzmy 800 zł + małe coś, jednak najlepiej niżej. Nie posiadam żadnych kont PayP, więc ewentualna pomoc w zakupie mile widziana
Dzięki za każdą pomoc
Odpowiedz do tematu
: Deep Blue
Co mnie nie zabije, to mnie dopiero wk...i.
:
Ostatnio zmieniony przez modrzew 2012-07-15, 18:12, w całości zmieniany 1 raz
http://www.atomictime.pl/index.php?cPath=41_43
PS. Przymierzam się do sprzedaży swojego Sun Divera, tyle że nie jest on czarny
PS. Przymierzam się do sprzedaży swojego Sun Divera, tyle że nie jest on czarny
Ostatnio zmieniony przez modrzew 2012-07-15, 18:12, w całości zmieniany 1 raz
:
Z atomic mam drugą fotkę wklejoną . Jednak wolałbym z drugiej ręki
Co mnie nie zabije, to mnie dopiero wk...i.
:
No tak, nie zauważyłem logo
Remik napisał/a: |
Z atomic mam drugą fotkę wklejoną . |
No tak, nie zauważyłem logo
:
Ja brałem z atomictime swojego DB wpłaciłemn kase w poniedzialek popołudniu w srode rano był zegar gwar. na rok , spoko
:
Mnie interesuje AP Diver, jak się nie znajdzie i nikt nie będzie chciał sprzedać to atomic mi pozostanie
Co mnie nie zabije, to mnie dopiero wk...i.
:
Ostatnio zmieniony przez vidi21 2012-07-15, 20:58, w całości zmieniany 1 raz
Ja właśnie miałem lekko nieprzyjemną sytuację z atomic. Konkretniej zamówiłem pro aqua 1500 czerwony. Nie było go na stanie i wpłaciłem cała kwotę, poczekałem trochę i otrzymałem zegarek... z zepsutą i porysowaną bransoletą (uszkodzone zapięcie), rysami na uszach, brakach folii na zegarku i bransolecie i porysowanym plastikowym pudełku. Ze mną coś jest nie tak czy mam za duże wymagania....
Edyta: Dodam, że sprzedawca zachował się w porządku. Obiecał wymianę bransolety i zniżkę na następny zegar albo przyjęcie zwrotu. Sam już nie wiem co zrobić bo trochę sytuacja jest .. toporna.
Edyta: Dodam, że sprzedawca zachował się w porządku. Obiecał wymianę bransolety i zniżkę na następny zegar albo przyjęcie zwrotu. Sam już nie wiem co zrobić bo trochę sytuacja jest .. toporna.
Ostatnio zmieniony przez vidi21 2012-07-15, 20:58, w całości zmieniany 1 raz
:
vidi21, Eee, czepiasz się
Co mnie nie zabije, to mnie dopiero wk...i.
:
No ale poważnie słyszał ktoś kiedyś żeby zegarki nowe były bez folii ? Z tym się jeszcze nie spotkałem...
:
Ja słyszałem i sam doświadczałem
Najważniejsze jest podejście sprzedawcy, a Marcin to top class dla mnie.
Robisz wymiankę lub zwrot - co wolisz i już
Najważniejsze jest podejście sprzedawcy, a Marcin to top class dla mnie.
Robisz wymiankę lub zwrot - co wolisz i już
Dziewczyny lubią brąz zapraszają
:
Ale tak może być bo tak został 'wypuszczony z fabryki' czy po prostu już badał jakiś nadgarstek ?
Co do profesjonalizmu nie mogę nic złego powiedzieć. Potraktowany na razie zostałem bardzo dobrze ale wiadomo nieprzyjemnie uczucie pozostaje - w końcu chciało się zakupić nowy zegarek a otrzymało się trochę co innego
Co do profesjonalizmu nie mogę nic złego powiedzieć. Potraktowany na razie zostałem bardzo dobrze ale wiadomo nieprzyjemnie uczucie pozostaje - w końcu chciało się zakupić nowy zegarek a otrzymało się trochę co innego
:
nooo niby racja, grunt, że gość nie ściemnia, że wszystko jest tip top tylko reaguje jak powinien. moim zdaniem, wymień i nie ma się co czepiać...
:
..trudno powiedzieć - każdy kupujący w sklepie internetowym ma 10 dni na zwrot więc równie dobrze to może być zwrotka lub nie.
Ale właściciel staje na wysokości zadania.......i naprawia błędy fabryki kosztem własnej marży (vide zakup prezesa )
Sam bym coś nabył z tej Stajni......ale poczekam aż dla CW będzie 10% rabatu
Ostatnio zmieniony przez GrzecH 2012-07-15, 22:31, w całości zmieniany 1 raz
vidi21 napisał/a: |
Ale tak może być bo tak został 'wypuszczony z fabryki' czy po prostu już badał jakiś nadgarstek ?
|
..trudno powiedzieć - każdy kupujący w sklepie internetowym ma 10 dni na zwrot więc równie dobrze to może być zwrotka lub nie.
Ale właściciel staje na wysokości zadania.......i naprawia błędy fabryki kosztem własnej marży (vide zakup prezesa )
Sam bym coś nabył z tej Stajni......ale poczekam aż dla CW będzie 10% rabatu
Ostatnio zmieniony przez GrzecH 2012-07-15, 22:31, w całości zmieniany 1 raz
:
Ja sprawę swoją już załatwiłem, będę miał to co chciałem
Co mnie nie zabije, to mnie dopiero wk...i.
:
Albo nie...
Pochwal się jak już dostaniesz, albo napisz teraz, co popełniłeś
Odpowiedz do tematu
Remik napisał/a: |
Ja sprawę swoją już załatwiłem, będę miał to co chciałem |
Albo nie...
Pochwal się jak już dostaniesz, albo napisz teraz, co popełniłeś