http://german242.borda.ru...0000654-000-0-0
A fotka poniżej przyprawai o zawrót głowy. Gdybym to ja ją zrobił - chyba nie musiałbym juz niczego zbierać - mógłbym tylko usiąść i podziwiać

pmwas napisał/a: |
Jest jedna fotka w necie, ale tylko ze zadu:
http://german242.borda.ru...0000654-000-0-0 A fotka poniżej przyprawai o zawrót głowy. Gdybym to ja ją zrobił - chyba nie musiałbym juz niczego zbierać - mógłbym tylko usiąść i podziwiać ![]() |
pmwas napisał/a: |
A fotka poniżej przyprawai o zawrót głowy. Gdybym to ja ją zrobił - chyba nie musiałbym juz niczego zbierać - mógłbym tylko usiąść i podziwiać ![]() |
pmwas napisał/a: |
A na wczesna jedyneczkę dwójeczkę czy trójeczkę to ja poluję |
pmwas napisał/a: |
A ja tam nie myślę jaką wersję bym chciał... byle się tylko cos trafiło ![]() |
pmwas napisał/a: |
Co to T II,III,Iv to mam taką teorię, ze po prostu produkowali je dopóki mieli części. |
pmwas napisał/a: |
Jak przyszło robic swoje, to zostawili typ I, bo największy, najłatwiej zrobic i ma spore tolerancje dla niedokładności przy produkcji części ![]() |
Spam napisał/a: |
Niestety myliłem się. W katalogu z 32 jak byk jest typ 4 STOI JAK BYK Тип 4
Obrazek Obrazek [ Dodano: 2012-02-12, 17:36 ] typ 1i2 kieszonkowe 3i4 naręczne - silniki te same różniące się rozmiarem [ Dodano: 2012-02-12, 17:38 ] ... ponieważ do tej pory nie interesowałem się naręcznymi - bi nie lubię - nie zwracałem na to uwagi Jak wynika z katalogu typ 1,2,3 były w wersji 7 i 15 kamieniowej, natomiast typ 4 tylko 15 kamieniowy |
Smok napisał/a: |
Spam, możesz podrzucić link do tego katalogu ? Kiedyś miałem go dodanego do ulubionych, ale wcięło mi tą stronę ![]() |
pmwas napisał/a: |
I jeszcze mi to tu wkleił żeby straszyło ![]() A wracając do tematu, wygląda na to, że oś do Walthama trzeba będzie jednak dorobić ![]() ![]() |