Na świętach w domu wygrzebałem z szuflady taką slave.
Zastanawiam się nad reanimacją-mechanizm nie chodzi (nie da się nakręcić), szkiełko to pleksa więc polerka załatwi sprawę bo na znalezienie takiego nietypowego nowego raczej chyba szans nie ma. Gorzej z kopertą-jest chromowana, ma trochę rys i nie mam pojęcia jak się ich pozbyć a zabawa z nowym chromem jest raczej nieopłacalna.
Odpowiedz do tematu
: Reanimować czy nie?
:
Nie opyla się. Mnie oddaj. Nie mam brązowej
Koperta jest w dobrym stanie, wystarczy jej zwykłe mycie.
W środku masz automat 2627 - jeden z bardziej zawodnych radzieckich, szlag trafiał modul automatu z zasady, bo ma delikatna konstrukcję. Podejrzewam, że tu jest pies pogrzebany. Ten mechanizm nie ma dokręcania z ręki - jak zdechł automat, to zdechł cały mechanizm. Powinien się tego podjąć każdy zegarmistrz.
Koperta jest w dobrym stanie, wystarczy jej zwykłe mycie.
W środku masz automat 2627 - jeden z bardziej zawodnych radzieckich, szlag trafiał modul automatu z zasady, bo ma delikatna konstrukcję. Podejrzewam, że tu jest pies pogrzebany. Ten mechanizm nie ma dokręcania z ręki - jak zdechł automat, to zdechł cały mechanizm. Powinien się tego podjąć każdy zegarmistrz.
:
thewickerman88 reanimowac bez gadania. Piękna, gratulacje
:
Też mi się podoba, na zdjęciu (robionym telefonem) nie widać tego dobrze tarcza ma lekki gradient-jest jaśniejsza w środku. Co do mechanizmu to właśnie do niej zajrzałem i w środku ma napis 27 jewels S 2427. Brakuje też jednej śrubki-ktoś chyba do niego zaglądał.
:
Pewnie , że reanimować, ale moim zdaniem tarcza oryginalnie była niebieska, a od słońca stała się brązowa. Ruskie niebieskie tarcze tak się właśnie opalają na brąz
ALAMO napisał/a: |
Nie opyla się. Mnie oddaj. Nie mam brązowej
Koperta jest w dobrym stanie, wystarczy jej zwykłe mycie. W środku masz automat 2627 - jeden z bardziej zawodnych radzieckich, szlag trafiał modul automatu z zasady, bo ma delikatna konstrukcję. Podejrzewam, że tu jest pies pogrzebany. Ten mechanizm nie ma dokręcania z ręki - jak zdechł automat, to zdechł cały mechanizm. Powinien się tego podjąć każdy zegarmistrz. |
Pewnie , że reanimować, ale moim zdaniem tarcza oryginalnie była niebieska, a od słońca stała się brązowa. Ruskie niebieskie tarcze tak się właśnie opalają na brąz
:
Na to że mogłaby być kiedyś niebieska nigdy bym nie wpadł w sumie zawsze pamiętam go w brązie wpadającym prawie w bordo.
:
Moim zdaniem - była brązowa. Te Sławy w niebieskim były dość jasne. Blakną ciemne Amfibie, ale do koloru takiego fioletowo-brązowego.
:
Koszt naprawy mechanizmu to 40 pln
Renowacja koperty to 62 pln z kosztami przesyłek.
Ale fachowcy zajmujący się renowacją idą na łatwiznę. Ręczna polerka pozbawi kopertę ostrych krawędzi i charakterystycznego szczotkowania.
Tak wygląda mój poljot po lifcie
Ko[img][/img]
Renowacja koperty to 62 pln z kosztami przesyłek.
Ale fachowcy zajmujący się renowacją idą na łatwiznę. Ręczna polerka pozbawi kopertę ostrych krawędzi i charakterystycznego szczotkowania.
Tak wygląda mój poljot po lifcie
Ko[img][/img]
:
Masakra. Słyszałem, że z krawędziami jest kiepsko, ale to to już przesada. W swoim koperty już na pewno nie ruszę. Co najwyżej mycie całości, polerka szkła i naprawienie mechanizmu.
:
Krawędzie tak wyglądają, gdy melepety ściągają mechanicznie stare chromy Jeśli sie przygotuje samemu kopertę - wygląda to dużo lepiej, ale nie widzialem jeszcze odtworzonego szczotkowania chromu
:
No cóż.
Wiedza kosztuje. Model jest popularny trafi się jeszcze ładna koperta w oryginale.
Wiedza kosztuje. Model jest popularny trafi się jeszcze ładna koperta w oryginale.
:
Zapraszam na bloga z kolekcją moich starych zegarków.
www.mechanicznezegarki.pl lub www.starezegarki.blogspot.com
Odpowiedz do tematu
thewickerman88, co to w ogóle za pytanie ? Taka Sławka to skarb a jak to pamiątka to tym bardziej warto.
leobol, o fuuu. Współczuję
leobol, o fuuu. Współczuję
Zapraszam na bloga z kolekcją moich starych zegarków.
www.mechanicznezegarki.pl lub www.starezegarki.blogspot.com