Okres serwisowania mechanizmów
Odpowiedz do tematu

Blaz
[Usunięty]
:
A ja zieloną gumkę. :mrgreen:

:
wielebny napisał/a:

Ja swojemu przekażę MQJ, niech z duma nosi :mrgreen:


Był szybszy: Łucza, Bernhardta i Seikacza przejął z marszu :smile:

Blaz napisał/a:
A ja zieloną gumkę. :mrgreen:


Zielona gumka chyba zrośnie się z historią rodziny... :cool:

J.

Ostatnio zmieniony przez Jacek. 2011-09-26, 21:11, w całości zmieniany 1 raz
Blaz
[Usunięty]
:
Cytat:
Druga sprawa to pylenie mechanizmu (ktoś o tym niedawno rozprawiał na Kizi).
Na przykładzie 3135 i jego "red wheels", które wykonane są ze specjalnego materiału (nie pamiętam nazwy). Tam sa nawiercone dwa otwory, a na nich zamontowane zapadki z "wilczymi zębami" (cokolwiek to znaczy). Te części mechanizmu bardzo się zużywają i muszą być smarowane specjalnym płynem Rolexa.
Niestety, jak Pan powiedział większość zegarmistrzów tego nie robi i wali zwykły smar. On właśnie powoduje, że podczas pracy dosłownie "kurzy" się w środku i faktycznie po 4 latach od takiego pseudo-przeglądu mechanizm jest po prostu zasyfiony.
To samo tyczy się Co-Axiala w Omedze, który też wymaga specjalnych płynów, zapewniających wychwytowi niezawodność.
O tym też większość nie ma pojecia.


Gdybyście wiedzieli kto to powiedział... :cool: :lol:

:
Autor formuły na specjalne płyny o składzie tak tajnym, jak nie przymieżając składy płynów na porost włosów i koklusz sprzedawane pionierom zdobywającym Dziki Zachód.

Ostatnio zmieniony przez Ratler Wściekły I 2012-09-02, 15:59, w całości zmieniany 1 raz
Bo każdy z nas ma tu jakąś swoją niszę. Jeden lubi kwarce, inny vintage. Inny tworzy tarcze sygnowane swoim inicjałem. I piękno pasji polega na tym, że wszyscy się tu mieszczą i wszyscy wzajemnie swoją pasję szanują.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.