Złe założenie - że konkurencja nie dopuściłaby do pozornej zmiany nazwy. Dlaczego? Bo konkurencja robi to samo.
![:mrgreen: :mrgreen:](images/smiles/biggrin.gif)
Edit: o właśnie Santino.
![:mrgreen: :mrgreen:](images/smiles/biggrin.gif)
Santino napisał/a: |
W statystykach wzrostu zawsze ważne jest do jakiego poziomu się odnosimy.... |
swnw napisał/a: |
i na pewno nie jest spowodowany malowaniem wahników. ![]() swnw |
swnw napisał/a: |
Mylisz się. Gdyby tak było to życie w świecie producentów zegarków byłoby sielanką. Konkurencja w takim biznesie likwiduje przeciwnika, albo go ogranicza tak żeby jego wynik sprzedaży spadł znacząco. |
Blaz napisał/a: |
Jesteś idealnym konsumentem z punktu widzenia producentów. ![]() |
swnw napisał/a: |
A ja właśnie niedawno przeczytałem, że sprzedaż FC w zeszłym roku wzrosła o 38%, to ogromny postęp i na pewno nie jest spowodowany malowaniem wahników. ![]() swnw |