Po kolei:
10 sierpnia doszedł zegarek - grubo po terminie (12-18 lipca)
13 odebrał go mój kolega, dla którego był kupiony.
Następnego dnia pisze, ze wskazówka godzinowa zatrzymuje sie o 3 w nocy. Piszę do sprzedającego co sie stało i pytam, czy jak zegar będzie otwarty i sprawdzony przez majstra to bedzie problem z przyjeciem zwrotu. Ten odpisuje, że pewnie mechanizm został zniszczony w transporcie i może mi oddac kasę bez koniecznoci odsyłania.
Sytuacja ze wskazówka powtarza się dzień później, decydujemy się na zwrot. Sprzedający odpisuje, ze wystarczy zgłosić żądanie zwrotu przez system Ebay i to wszystko.
I tutaj zaczynają się schody:
Po kliknięciu w 'Return this Item" wyskakuje coś takiego:
Cytat: |
Nie możesz otworzyć procesu zwrotu tego przedmiotu na eBay
Nie możemy zrealizować Twojej prośby o zwrot tego przedmiotu, ponieważ nie został on zakupiony na eBay w USA. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą, aby zwrócić przedmiot, lub sprawdź, czy kwalifikujesz się do Gwarancji zwrotu pieniędzy eBay. |
Piszę do sprzedawcy, obiecuje to wyjasnić i że nie bedzie problemu.
Równocześnie pisze o obsługi Ebay, w odpowiedzi radzą załozyc spór na PP.
Zakładam spór + roszczenie, sprzedający odrzuca- odpisuje, żeby wystąpić przez Ebay.
Odpowiadam, że nie mogę.
O ze spoko, wyjaśni to z Ebay.
Dziś pytam czy udało mu sie to wyjaśnić, a on kolejny raz, zebym kliknął zwrot przez system Ebay
W piątek mija regulaminowy termin 14 dni na zwrot. Termin na spór w centrum rozstrzygania Ebay juz minął.
Ma ktoś jakiś pomysł