Pomógł: 4 razy Wiek: 47 Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 3028 Skąd: z Poznania :)
#62 Wysłany: 2012-05-08, 00:32
prezesso79 napisał/a:
Mojego? A co z nim było nie tak...
GrzecH napisał/a:
Ja bym odesłał jako towar niezgodny z umową i poprosił o inny - tym razem sprawdzony
Skrocilem branseę i nosiłem 1 dzień to mogę? Jeśli tak to chyba najlepsza opcja
to 2 różne rzeczy:
- 10 dni na rezygnacje z zakupu bez podania przyczyny.
- niezgodność towaru z umową - to musisz zgłosić w jakimś czasie (chyba 3 miesiące) od zauważenia.
Zapytać trzeba by było Kyle - on tu nam daje darmowe porady
Reasumując:
Oddać nie chcesz bo Ci się podoba.
Jest wadliwy? jest.
Taka wątpliwa reklama w postaci tego wątku nie jest potrzebna ani Deep Blue ani jej przedstawicielowi na Polskę - więc myślę, że bez szemrania sie zgodzi wymienić.
Pozdr
Grzegorz
[ Dodano: 2012-05-07, 23:34 ]
prezesso79 napisał/a:
Edytowalem post.
A tarcze malowalem w 7002.
a to nie Twój był z tą perłowa tarczą a'la krajobraz księżycowy i oczojeb*ie zielonym paskiem ?
prezesso Klon Kierownika Pola Ryżowego street's disciple
Pomógł: 70 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 13436 Skąd: Łódź
#63 Wysłany: 2012-05-08, 00:44
No to wlasnie on ale zmieniłem koncepcje- pasek i wskazówki sprzedałem, a o reszcie będzie wkrótce w odpowiednim dziale ( Blaz) - ale to był 7002.
Z powodu zmiany pomysłu zacząłem szukać wlasnie zielonego zegarka no i sie trafił ten...
Wracając do sprawy... Pomijając, ze oczywiście porozmawiam jeszcze w tej sprawie, to muszę jakiś papier napisać z jakiego tytułu zwracam zegarek? I wystarczy to mejlem wysłać?
_________________ Skate or die!
Ostatnio zmieniony przez prezesso 2012-05-08, 00:45, w całości zmieniany 1 raz
Pies czy kot?: pies Pomógł: 317 razy Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 28712 Skąd: ...
#64 Wysłany: 2012-05-08, 09:51
prezesso79 napisał/a:
Wracając do sprawy... Pomijając, ze oczywiście porozmawiam jeszcze w tej sprawie, to muszę jakiś papier napisać z jakiego tytułu zwracam zegarek? I wystarczy to mejlem wysłać?
W Regulaminie sklepu nie ma o tym mowy, jest tylko prośba o wcześniejszy kontakt ze sklepem. O formie kontaktu nie ma wzmianki, więc może być też telefoniczny, choć sugerowałbym mail.
http://www.atomictime.pl/conditions.php
Cytat:
10. Produkty posiadają pełną gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. W celu realizacji gwarancji należy bezpośrednio skontaktować się z AtomicTime.PL. W przypadku poważnych defektów produkt jest wymieniany na nowy.
Cytat:
12. Reklamowany towar można odesłać tylko przy wcześniejszym kontakcie ze sklepem. Towar należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej (UPS, Pocztex) na adres:
Atomic Time Marcin Śliwa ul. Podhalańska 14/1 40-215 Katowice
prezesso Klon Kierownika Pola Ryżowego street's disciple
Pomógł: 70 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 13436 Skąd: Łódź
#65 Wysłany: 2012-05-08, 10:34
no, tylko, że to jest postępowanie gwarancyjne.
A Grzech sugerował zwrot towaru niezgodnego z umową.
Tylko, tak sobie myslę... a co jest w nim niezgodnego z umową... z jaką umową? Czy to nie działa na zasadzie takiej jak kupno biletu np. mpk? Że umowę się zawiera i akceptuje w momencie kupna? Czyli widziały gały co brały (a nigdzie w specyfikacji nie ma, że musi tarcza dolegać...) to chyba tylko gwarancja zostaje...
Pomógł: 33 razy Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 6275 Skąd: Warszawa
#66 Wysłany: 2012-05-08, 10:43
prezesso79, ale po co problemow szukasz?
napisz po prostu do atomica, ze Ci zegar nie pasuje, bo ma ewidentne wady w postaci niestarannego montazu i ze chcesz inny egzemplarz.
z tego co kumotrzy pisza, atomic jest godny polecenia, wiec pewnie sie idzie dogadac i problemow nie bedzie robil.
_________________ beceen | ***** ***
prezesso Klon Kierownika Pola Ryżowego street's disciple
Pomógł: 70 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 13436 Skąd: Łódź
#67 Wysłany: 2012-05-08, 10:44
napisałem wczoraj - czekam na odzew.
Teraz sobie po prostu rozmyślam nad ewentualnościami.
Pies czy kot?: pies Pomógł: 317 razy Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 28712 Skąd: ...
#69 Wysłany: 2012-05-08, 10:46
Cytat:
17. ... Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
i
Cytat:
19. Zwroty. Zgodnie z Ustawa z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z póz. zm.) Kupujący, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego w Sklepie internetowym.
Produkt jest felerny, ma defekt z winy producenta i ja bym go reklamował. Myślę, że nie będzie z tym problemu bo wada jest oczywista.
A skoro skracałeś bransoletę, zrobiłeś przy tym jakąś ryskę - zegarek jest używany i jako taki nie podlega już zwrotowi (bo zwracamy zawsze produkt nie noszący śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu). W tym wypadku sklep musiałby się wykazać sporą wyrozumiałością, by przyjąć taki zwrot. Więc pozostaje Ci imo reklamacja.
prezesso Klon Kierownika Pola Ryżowego street's disciple
Pomógł: 70 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 13436 Skąd: Łódź
#70 Wysłany: 2012-05-08, 11:07
no to dostałem odpowiedź: full profeska!!!
1. naprawa we własnym zakresie, bez utraty gwarancji i zwrot kosztów
2. wymiana na inny zeg
3. wymiana na ten sam tylko czas oczekiwania 2 tygodnie
4. zwrot kasy.
Za każdym razem żadnych kosztów związanych z wysyłką: Brawo Ten Pan!
wybrałem wymianę - lubię ryzyko zobaczymy jaką wróżbę przyniesie drugi egzemplarz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach