Odpowiedz do tematu
:
Nie mam bogatych doświadczeń przy zakupach na ebayu dlatego Was zapytam. Naród japoński zawsze jest taki nerwowy? Wylicytował mi się zegarek i w sumie nie spodziewałem się tego. Uzupełniłem swoje konto paypal, czekam na zaksięgowanie pieniędzy, patrzę na maila, a Japończyk po 48h od zakończenia aukcji założył mi sprawę o zaległą płatność. Kilka godzin później, kasa już była i dokończyłem transakcję. Tak sobie myślę ile ja dawniej cierpliwości miałem na polskim allegro gdy częściowo sprzedawałem swoją kolekcję....
:
Ja zawsze pisze maila żeby spokojnie człowiek poczekał bo konto sie doładowywuje Nigdy nie było problemów.
Buczo napisał/a: |
Nie mam bogatych doświadczeń przy zakupach na ebayu dlatego Was zapytam. Naród japoński zawsze jest taki nerwowy? Wylicytował mi się zegarek i w sumie nie spodziewałem się tego. Uzupełniłem swoje konto paypal, czekam na zaksięgowanie pieniędzy, patrzę na maila, a Japończyk po 48h od zakończenia aukcji założył mi sprawę o zaległą płatność. Kilka godzin później, kasa już była i dokończyłem transakcję. Tak sobie myślę ile ja dawniej cierpliwości miałem na polskim allegro gdy częściowo sprzedawałem swoją kolekcję.... |
Ja zawsze pisze maila żeby spokojnie człowiek poczekał bo konto sie doładowywuje Nigdy nie było problemów.
:
Też zawsze wolę uprzedzić jeśli wiem, że zapłacę później - tak dla świętego spokoju i jasności.
:
Ktoś z kolegów może mi wyjaśnić o co chodzi? Do sprzedawcy już napisałem mejla, hmm
EN057266561JP
https://trackings.post.japanpost.jp/services/srv/search/?requestNo1=EN057266561JP&requestNo2=&requestNo3=&requestNo4=&requestNo5=&requestNo6=&requestNo7=&requestNo8=&requestNo9=&requestNo10=&search.x=64&search.y=24&locale=en&startingUrlPatten=
EN057266561JP
https://trackings.post.japanpost.jp/services/srv/search/?requestNo1=EN057266561JP&requestNo2=&requestNo3=&requestNo4=&requestNo5=&requestNo6=&requestNo7=&requestNo8=&requestNo9=&requestNo10=&search.x=64&search.y=24&locale=en&startingUrlPatten=
:
Odpowiedz do tematu
Może i tak. Chociaż ponad miesiąc temu wysłane. Czort wie, może sprzedający coś napisze sensownego.
A miał być Signature
[ Dodano: 2020-04-16, 08:48 ]
Właśnie odebrałem, na szybko z translatora:
"Cześć.
Dziękuję za Twoje zamówienie.
Bardzo mi przykro z tego powodu, ale poczta japońska przynieś mi swój przedmiot, ponieważ nie mogą wysłać go z Japonii z powodu COVID-19. (obecnie prawie nie ma lotu do USA.)
Poprosiłem więc DHL o wysłanie produktu z Japonii.
DHL ma własny rozkład lotów. (Poczta japońska używa pustej przestrzeni każdej linii lotniczej, takiej jak AA lub DELTA.)
Bardzo mi przykro z powodu zajmowania bardzo dużo czasu.
Mam nadzieję, że problem ten zostanie szybko rozwiązany.
Z góry dziękuję za wyrozumiałość."
A miał być Signature
[ Dodano: 2020-04-16, 08:48 ]
Właśnie odebrałem, na szybko z translatora:
"Cześć.
Dziękuję za Twoje zamówienie.
Bardzo mi przykro z tego powodu, ale poczta japońska przynieś mi swój przedmiot, ponieważ nie mogą wysłać go z Japonii z powodu COVID-19. (obecnie prawie nie ma lotu do USA.)
Poprosiłem więc DHL o wysłanie produktu z Japonii.
DHL ma własny rozkład lotów. (Poczta japońska używa pustej przestrzeni każdej linii lotniczej, takiej jak AA lub DELTA.)
Bardzo mi przykro z powodu zajmowania bardzo dużo czasu.
Mam nadzieję, że problem ten zostanie szybko rozwiązany.
Z góry dziękuję za wyrozumiałość."